A
AquaLife
Guest
Naar aanleiding van het topic van ikbenfrits waarin een grote discussie was ontstaan of een bepaalde plant een aquarium- of normale plant was heb ik interesse gekregen. Ik ging even rondsurfen en ik ga het uitproberen om een fittonia die je dikwijls in de aquariumwinkels tegenkomt boven water te laten leven. Het is geen aquariumplant, toch ?
Ik hoop dat jullie t idee ook wel leuk vinden en ik zal ook hier posten hoe het allemaal verloopt. Ik koop dus niet een fittonia die al als kamerplant word verkocht, maar een die als aquariumplant word verkocht.
Hierbij kan ik dus bewijs (al is dat er natuurlijk al lang..) leveren dat in dit geval een fittonia geen aquariumplant is.
Gr. Timo
Ik hoop dat jullie t idee ook wel leuk vinden en ik zal ook hier posten hoe het allemaal verloopt. Ik koop dus niet een fittonia die al als kamerplant word verkocht, maar een die als aquariumplant word verkocht.
Hierbij kan ik dus bewijs (al is dat er natuurlijk al lang..) leveren dat in dit geval een fittonia geen aquariumplant is.
Gr. Timo