Wat is er nieuw

Flip Kluin Apeldoorn

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nienepien
  • Startdatum Startdatum
N

Nienepien

Guest
Ik kom regelmatig neuzen bij deze winkwl en kom er meestal met een verhoogde bloeddruk vandaan. Het advies wat ik daar regelmatig gegeven hoor worden is tenenkrommend. Het assortiment is prima, al hebben ze vaak maar weinig vissen van 1 soort en toevallig dreven er vandaag veel dode vissen in de bakken. De prijzen zijn wel heel redelijk te noemen.

Zeer zeker waar. De enige flip kluin in Apeldoorn die correct handelt en die er netjes uitziet is die aan de Reigersweg. Die aan de korianderlaan is bar slecht, de garantie ook. Er kwam laatst een ouderlijk stel voor vissen daarzo. En ze hadden al een goudvis in een kom, nou dan nemen we er wel nog eentje bij. Uiteindelijk werden er dus 2 goudvissen gekocht zonder enige uitleg van de verkoper erbij. Weer een goudvis in een kom waarschijnlijk, zielig.

Ik heb het over die op de Reigersweg.

Ga als Apeldoorner altijd naar Amersfoort voor mijn vis. . .

Toch weinig keus in vis, maar dat is overal in Apeldoorn.

Flip Kluin (Reigersweg) is een winkel waar ik al meer dan 20 jaar kom. Vroeger toen ik er in de buurt woonde was het mijn vaste LFS, tegenwoordig kom ik nog wel eens voor wat levend voer. Het aanbod aan de Reigersweg is groter dan bij de andere locaties, maar wat er zit is veelal doorsnee. Ze kunnen wel vissoorten en planten bestellen die ze normaal niet standaard in het assortiment hebben. De medewerkers zijn er vriendelijk en denken graag met je mee. Helaas is het advies wat er gegeven wordt is vaak incorrect en idd soms echt tenenkrommend slecht. Je kunt er prima vissen kopen, maar je moet zelf goed weten wat je koopt.

Kom er soms voor levend voer omdat het vlakbij is . Qua vis inderdaad standaard soorten maar wel redelijk wat . Wel kunnen ze soorten bestellen als je er om vraagt.
Verder zit er ook weinig in Apeldoorn dus dan is kluin reigersweg wel de grootste.

Personeel is wel altijd vriendelijk is mijn ervaring.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan