Wat is er nieuw

Flora mate tl-dimmer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bart_81
  • Startdatum Startdatum
B

Bart_81

Guest
Hallo allemaal, ik ben voor mijn zelfbouw tl lichtkap al sinds lange tijd dringend op zoek naar een flora mate tl dimmer voor m'n plantenbak!!!.... Ik wil 4x 24W T5 verlichting kunnen dimmen en andere effecten kunnen cre�ren. Wie kan mij hieraan helpen??? Lieve groeten
 
Niemand? Of iemand die wellicht een goed en enigszins betaalbaar alternatief weet voor deze tl dimmer??
 
Flora mate dimmers worden niet meer gemaakt helaas.
Misschien op marktplaats!
 
Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden, behoorlijk balen. Via marktplaats is ook lastig. Wie weet welke alternatieven er gebruikt worden voor het automatisch dimmen van tl-verlichting middels een programma (o.a. zonsopkomst en zonsondergang) binnen de liefhebberij!??
 
Bart, Jaap van dit forum uit Leiderdorp heeft de Floramate ontwikkeld. Ik heb hem gevraagd en hij heeft er nog ��ntje in de kast liggen. info@floramate.nl

Daarnaast is er tegenwoordig ook dimbare en programmeerbare LED verlichting van JMB en TMC.
 
Marlene ik wil je graag erg bedanken voor de moeite die je voor me hebt genomen, super! Ik heb een mail gestuurd naar Jaap. Hopelijk wil hij de flora mate aan me verkopen. Ik heb een zelfbouw tl-lichtkap gemaakt en deze wil ik graag kunnen dimmen. Mogelijk dat ik in de toekomst de overstap maak op led verlichting. Nogmaals bedankt!!
 
Graag gedaan.

Ik zie nu overigens dat gisterenavond op dit forum een 2e hands wordt aangeboden plus 3 vsa's

hier
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Ed
      Terug
      Bovenaan