fluval co2 kit 88, ervaringen


Hij is best wel duur. Voor 60 euro extra heb je een hervulbaar co2 systeem met nachtventiel. Op den duur is dit goedkoper want die patroon zal wel duur zijn.
 
34 euro voor 3 patronen van 88 gram, geen idee hoelang 1 patroon meegaat eigenlijk.
 
Wil je dit op je meterbak zetten. Lijkt me niet voldoende capaciteit. Of je co2 patronen vliegen er doorheen, inderdaad beter een systeem met 500gr of grotere flessen, omwisselen/vullen bij een drankenhandel en je bent op de duur echt goedkoper uit.
 
Fozzy zei:
Wil je dit op je meterbak zetten. Lijkt me niet voldoende capaciteit. Of je co2 patronen vliegen er doorheen, inderdaad beter een systeem met 500gr of grotere flessen, omwisselen/vullen bij een drankenhandel en je bent op de duur echt goedkoper uit.

Is wel de bedoeling ja, heb totaal geen ervaring met co2 kits.
Vandaar mijn vraag, bedankt voor je reactie.
 
Ik heb op mn meterbak de jbl m603 set staan, flessen wissel ik om bij een drankenhandel , 12 euro voor de vulling van 500gr, en doe er zo'n 2 tot 3 mnd mee. Set heb ik via marktplaats gekocht voor een zacht prijsje excl. de ph sensor. Die moet je nieuw aanschaffen.
 
Okee, zal eens op zoek gaan naar een jbl m603 set.
Of iets vergelijkbaars.
bedankt voor je info, hier kan ik mee verder :thumbs:
 

Terug
Bovenaan