Wat is er nieuw

Fluval flex 57

• Onderwerp starter Onderwerp starter bink79
  • Startdatum Startdatum
B

bink79

Guest
Goede morgen forum leden

Het begint weer te kriebelen om een aquarium te nemen

Want vroeger altijd een grote aquarium gehad maar helaas daar nu geen plek meer voor

Maar nou was mijn oog gevallen op deze fluval flex 57 wat een prachtige mooie aquarium is dat zeg met led

Maar nou was mijn vraag wat voor bestand hier in kan kwa kleine vissen

Ik zat te denken aan:

Neontetras guppies platys enz dat soort kleine visjes en een schooltje corydoras voor op de bodem

Ik wil je niet teleurstelklen, maar guppen zijn ware adhders die dus flink wat zwemruimte nodig hebben, 40 cm word hem dus niet. Neontetra's idem dito, horen in een bak van minimaal 80 cm, qua coryydoras kun je enkel een dwergsoortje nemen want alle andere soorten is die bak te klein voor.
Mijn idee: een corydoras pygmeaus groepje van 15 stuks met een bettaman en dan wat garnaaltjes, dan zit je wel aan de max qua bezetting.
Ongetwijfeld staat internep vol met adviezen over rasborassoortjes en dergelijke in ditsoort bakjes, maar dat is echt een nogo imo omdat het toch wel echte zwemmers zijn en in 40 cm valt er weinig anders te doen dan wat rondhangen

Ik denk dat ik ook zo'n bakje erbij neem.
Dan Blue Velvet of Bloody Mary samen met de grote Japonica erin.

Ik vindt zelf de Aquatlantis 60cm met led ook mooi en daar kun je net iets meer mee denk ik. Ook geen dure bak bij de Hornbach.

Ik weet maar heb geen plek voor een grote aquarium helaas maar dan ga ik er denk ik niet aan beginnen wil er wel vissen in en garnalen heb ik niet echt wat mee nog al zijn ze wel mooi

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan