Foto-album van daniel 82


Mooie bak, lekker alg vrij en goed vol met planten.

Bedankt Ton.

De drijfplanten hebben het niet gered, heb heelveel last van condens en slakken gehad waardoor de planten eigenlijk kapot zijn gegaan.

Maar nu komt er meer licht bij de planten en dat heeft goed tegen algen geholpen.
 
Weer even een foto.
Weinig veranderd heb enkel gister weer 28 planten eruit gehaald, groeit echt als kool.



20180119_211831-1.jpg
 
Bedankt allemaal.... heerlijk als je bak in balans is.

Nog maar een half uur per week bezig met onderhoud en de ramen heb ik al 6 maanden niet hoeven schoonmaken.
 
Bedankt allemaal.... heerlijk als je bak in balans is.

Nog maar een half uur per week bezig met onderhoud en de ramen heb ik al 6 maanden niet hoeven schoonmaken.

Wat een luxe !

De bak is eigenlijk vrij "simpel" ingericht en als je dan ziet hoe mooi in balans en de kleuren zijn in het geheel en dan ook lekker zo mysterieus is. Ik vind de bak echt prachtig!

Simpel bedoel ik positief he en in de zin van geen 10 verschillende planten en verschillende bodems enz :D
 
Wat een luxe !

De bak is eigenlijk vrij "simpel" ingericht en als je dan ziet hoe mooi in balans en de kleuren zijn in het geheel en dan ook lekker zo mysterieus is. Ik vind de bak echt prachtig!

Simpel bedoel ik positief he en in de zin van geen 10 verschillende planten en verschillende bodems enz :D

Bedankt.

Ik heb altijd hele drukke inrichting gehad maar dat vergt ook veel onderhoud. En je moet met zoveel wensen van planten en vissen rekening houden.

Dus nu eens een simpel maar mooie inrichting.
 
Het is weer een tijdje geleden dat ik op't forum was.
Erg druk gehad maar gelukkig niet te druk om de bak netjes te houden.

Eindelijk afgelopen weekend tijd gehad om een lotus te kopen. En direct 10 kardinaal tetra's aangeschaft.


20180312_212347-2.jpg



20180312_212420.jpg



20180312_212458.jpg



20180312_212519.jpg



20180312_212525.jpg
 
Bedankt allemaal!

Ik zie elke dag mooie bakken hier opt Forum.
Maar stiekem vind ik dit toch wel de mooiste als het om een lido gaat van Juwel.
Omdat het van die onmogelijk afmetingen heeft.

Beetje arrogant maar ach. Moet kunnen toch

:sorry::D
 
Bedankt allemaal!

Ik zie elke dag mooie bakken hier opt Forum.
Maar stiekem vind ik dit toch wel de mooiste als het om een lido gaat van Juwel.
Omdat het van die onmogelijk afmetingen heeft.

Beetje arrogant maar ach. Moet kunnen toch

:sorry::D

unne echte sjeng he :p
 
Mooie bak, met een bijzondere verticale layout.
Ik heb vroeger ook een Lido gehad. Maar zo onmogelijk zijn die afmetingen toch niet?
Daar zijn best wel mooie dingen mee te maken.
 
unne echte sjeng he :p


Eigenlijk kom ik uit Drenthe maar woon nu 6 jaar in Maastricht. Maar ben al wel 13 jaar samen met een Sjeng
:D

Je wordt besmet waar je mee om gaat zeggen ze he.


Ik vind iig de inrichting goed gelukt, jullie gelukkig ook.
 
Eigenlijk kom ik uit Drenthe maar woon nu 6 jaar in Maastricht. Maar ben al wel 13 jaar samen met een Sjeng
:D

Je wordt besmet waar je mee om gaat zeggen ze he.


Ik vind iig de inrichting goed gelukt, jullie gelukkig ook.


Tjeh dat klopt woon er zelf ook ;)
 
20180320_203817-1.jpg
20180312_212347-2.jpg
20180119_211831-1.jpg



1e foto is van vandaag. 2e foto van vorige week en de laatste foto is van 6 week geleden.

Tussendoor ongeveer 3 volle 10l emmers vol planten weggehaald.

Deze foto's geplaatst om te laten zien hoe snel alles groeit.
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan