Wat is er nieuw

Foto album van KGR

• Onderwerp starter Onderwerp starter KGR
  • Startdatum Startdatum
Nest is weg.. maar de ouders hebben het verplaatst(kids hebben gezien dat de ouders ze in de bek namen)
Ik heb ze nog niet kunnen spotten.

Even kijken hoelang het duurt voordat ze uitkomen weet ik of er overmorgen bv. wat is overgebleven of kassiewijle.
ps. de manen zijn net haaien circuleren constant om de struik

Uitkomen van ramirezi eitjes duurt 24 - 36 uur, o.a. afhankelijk van temperatuur. Daarna zijn de larfjes nog enkele dagen immobiel, hun dooierzakje verterend.

DSC04232.JPG

Heel mooi aquarium en maanvissen!
Mag ik vragen welke JBL filters je hebt?
Ik ga binnenkort ook over naar een rio 300, met ook twee filters, maar twijfel nog over welke.
Hoe vindt je de stroming met beide filters, too much of niet?

Heel mooi aquarium en maanvissen!
Mag ik vragen welke JBL filters je hebt?
Ik ga binnenkort ook over naar een rio 300, met ook twee filters, maar twijfel nog over welke.
Hoe vindt je de stroming met beide filters, too much of niet?

Ik heb de 901 en de 1501 erop staan. Mijn gevoel is dat het met alleen een 1501 zeker ook wel wil.
Ik laat hem nu meedraaien om zo een ingedraaide filter te houden die ik op een kweekbakje wil plaatsen.

hele fijne filters!

Ik heb de 901 en de 1501 erop staan. Mijn gevoel is dat het met alleen een 1501 zeker ook wel wil.
Ik laat hem nu meedraaien om zo een ingedraaide filter te houden die ik op een kweekbakje wil plaatsen.

hele fijne filters!

Goed om te horen. Ik twijfel zelf tussen 1x 1501 of 2x 701.
Ik zou twee filters willen hebben om een defect en filterschoonmaak op te vangen. Twee is toch beter dan één.

@Mondeo *springt in de verdediging van Cédric*.
Cédric heeft het hier over dat de ramirezi vaak heel gevoelig zijn doordat ze vaak zover zijn doorgekweekt. De wildvorm wordt niet veel meer verkocht en in het algemeen leven ze niet zo gek lang in het aquarium. De jongen al helemaal, in een gezelschapsbak overleven ze minder snel dan dat je ze apart zet.

Ik denk dus ook dat Cédric er op doelde dat de jonkies waarschijnlijk niet zonder hulp zullen overleven, over de combinatie maanvis/jongen heeft hij niks gezegd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan