Wat is er nieuw

fotoalbum 160 liter van Sharon_xx

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Hallo allemaal ,

Zoals eerder gezegd heb ik een 160 liter aquarium aangeschaft. En had ik foto's belooft en die ga ik er nu opzetten 😀 Ik ben benieuwd wat jullie vinden. 😀

Mijn oude aquarium is naar een goede vriend gegaan die er ook wat leuks van gemaakt heeft , ook zou ik graag horen wat jullie van mijn oude vinden.

Eerst mijn oude aquarium :
979146_0_82_rinaldo_s_aquarium.jpg

Nu een aantal foto's van mijn 160 liter.
Eerst leeg :
419973_0_82_aquarium_leeg.jpg

Vooraanzicht :
318214_0_82_160_liter_aquarium_geheel_1.jpg

Aanzicht vanaf het bed :
312685_0_82_160_liter_aquarium_vanaf_mijn_bed.jpg

Links wat ook nog wat hout :
462167_0_82_160_liter_aquarium_hout.jpg

Rechts :
212394_0_82_160_liter_aquarium_3.jpg

Betta man met rode muggen larf (levend) :
614281_0_82_betta_man_1.jpg

295464_0_82_betta_man_3.jpg

Aanpassingen komen nog !!

Groetjes.

Het ziet er al goed uit hoor 😉

Ziet er goed uit.
Alleen jammer van die voedingsbodem,die er zo onder uit steekt.

Ja dat was ook niet helemaal de bedoeling had veel minder gemoeten maar ik was in de tuin bezig met de steentjes spoelen en toen wou mn vriend lief zijn en had mijn zandbodem er al op gelegd.

Sharon_xx zei:
Hallo allemaal ,

Zoals eerder gezegd heb ik een 160 liter aquarium aangeschaft. En had ik foto's belooft en die ga ik er nu opzetten 😀 Ik ben benieuwd wat jullie vinden. 😀

Mijn oude aquarium is naar een goede vriend gegaan die er ook wat leuks van gemaakt heeft , ook zou ik graag horen wat jullie van mijn oude vinden.

Eerst mijn oude aquarium :
979146_0_82_rinaldo_s_aquarium.jpg

Nu een aantal foto's van mijn 160 liter.
Eerst leeg :
419973_0_82_aquarium_leeg.jpg

Vooraanzicht :
318214_0_82_160_liter_aquarium_geheel_1.jpg

Aanzicht vanaf het bed :
http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/312685_0_82_160_liter_aquarium_vanaf_mijn_bed.jpg[/IMG

Links wat ook nog wat hout :
[ATTACH=full]210588._xfImport[/ATTACH]

Rechts :
[ATTACH=full]210589._xfImport[/ATTACH]

Betta man met rode muggen larf (levend) :
[ATTACH=full]210590._xfImport[/ATTACH]

[ATTACH=full]210591._xfImport[/ATTACH]

Aanpassingen komen nog !!

Groetjes. [/quote]

Ziet er mooi uit Sharon.
Nu even goed laten indraaien hoor.

Opnieuw album 160 liter (Sharon_xx)

Hallo ben ik weer , dit keer met betere foto's 😀 hahah

Mijn aquarium in het geheel :
627813_0_82_aqua_057.jpg

Kleine stukken van mijn aquarium ":
171182_0_82_aqua_059.jpg

799224_0_82_aqua_061.jpg

973933_0_82_aqua_060.jpg

In de loop van tijd komen er nog veranderingen en nog meer foto's , nu eerst maar een tijd laten draaien , toch ??

O,die anderen waren ook goed,hoor.
😉

Haha nee niet 😀 beetje voor schut ha

Welk schut? Stond er toch niet bij?

Hahah , maar hoe vind je mn bak tot nu toe ??

Netjes,hoor.

Wat meer zuurstofplanten erin.
Of eet hij ze op?

nee nog niet gelukkig hah , ik ga van de week nog bodembewoners halen denk ik , ik dacht aan pantserwelsen een groepje ?? Is dat wat ??

pantserwelsen??? de duitsers zijn toch al weg?

corydoras haha van die albino's

Weet niet met kreeft,of hij ze wat aan doet.

mijn kreeft is een beetje een bangepoeperd

Ziet er mooi uit 🙂

Hoezo is ie bang dan?

Ken jij het verhaal van David en Goliath dan niet?

Naja niet bang voor mensen of andere vissen , ik zocht het woord vredelievend , mijn neons laat hij ook met rust.

Er komen zo nieuwe foto's gemaakt met mijn vriends telefoon.

Let je wel op!

Stukje van mijn aquarium :
755762_0_82_aquarium_160_liter_2.jpg

Betta man nogmaals:
118525_0_82_aquarium_160_liter_3.jpg

569631_0_82_betta_man_2.jpg

Hout :
421185_0_82_aquarium_160_liter.jpg

Middenstukje :
341273_0_82_aquarium_160_liter_5.jpg

haha ja dit keer heb ik opgelet hhah

788294_0_82_meerval.jpg

Nee das waar 😛

Jij durft wel zeg. Een betta bij een kreeft. Moet ik er wel even binzeggen dat ik niet weet he groot hij is...

Hij is 5 cm met scharen , maar hij blijft ook van mijn neons af hij eet alleen maar droog/zinkend voer , ook eet hij de poep van de bodem. Hij is tot nu toe altijd heel sociaal geweest tegen al mijn vissen.

Mooi Aquarium hoor.
Toch even een verhaaltje vertellen over een kreeft die aan een nichtje van mij verkocht werd want dat kon makkelijk volgens de verkoper.....Haar vissen werden systematisch uitgemoord en ook happen uit vissen.
De kreeft had het idd reuze naar z'n zin, daar had de verkoper helemaal gelijk in 😳

Nee de verkoper bij mij zei dat de kans bestaat dat hij mn vissen kon pakken hij durfde niet te zeggen dat hij het niet deed , hiervoor had ik natuurlijk een 60 liter aquarium , daarmee ben ik begonnen met hem erbij stoppen eerst maar bij mijn neons , waar hij niets bij deed , toen heb ik mijn betta man gekocht en ben ik bij mijn aquarium gaan zitten om te kijken wat hij zou doen , hij besteedde er geen aandacht aan en ging verder met droogvoer eten 🙂 Raar dier

Je weet niet hoe jong het kreeftje is natuurlijk, maar weet wel dat het kan gebeuren, kreeften zijn jagers en gek op levend voer, dus het zou zo maar kunnen gebeuren dat ze wel aan je vissen gaan peuzelen....

Ik heb nog een bak staan waar hij in kan daar zitten visjes in die die op mag eten , want daar zijn ze voor gekocht. Ik had ze express daarvoor gekocht omdat ik dacht dat eet hij vast wel alleen valt dat tegen.

@ Sharon, ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar het kan, zoals bij mijn nichtje, die kreeft was dol op neons , maanvissen ens, en ze zwommen toch echt met happen eruit rond, en veel ging er dood, en zij zat ook voor het raam, en het gebeurde,
.
Nu was het wel een nichtje die er totaal geen verstand van had hoor, misschien voerde ze te weinig of verkeerd, dus ik denk ook wel dat het met meerdere factoren te maken heeft gehad, maar je verander niet de natuur van zo'n beestje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan