Fotoalbum van Cédric Vleminckx


update van de Oase

4930040C-A7DD-4481-BA9F-6550398418FB.jpeg
ED6E0DCD-FF5A-42D8-8406-13F65CE0D267.jpeg
90949904-89D2-4758-9010-CD05F7BD9BB7.jpeg
EC81AFA7-59E7-4E18-989F-49B91D4FC954.jpeg
6F7D3E74-6A21-495C-8875-53789E482183.jpeg
53A4D6F9-95A9-444A-BD70-66D53E82C90D.jpeg
 
Moet je echt veel geduld mee hebben, ze waren pas na een half jaar op kleur...
Maar het geduld loont :)) .
Daar heb ik dan weer geluk mee, bij waren ze na paar dagen al op kleur....aquarium...always a mystery
 
Lange tijd geleden dat ik nog iets van me heb laten horen.
Ondertussen heb ik door omstandigheden (zowel privé als professioneel) geen aquaria meer, heb een zeer drukke en moeilijke periode achter de rug door het verlies van een familielid. Vandaar ook mijn zeer minieme aanwezigheid op het forum.
Ik ben aan het uitkijken om zeer klein en lichtjes terug in de hobby te stappen. Maar hoe of wat weet ik nog niet precies, daarover bericht ik jullie nog snel :))
 
Heel veel sterkte. 😿
 
Wat heftig! Hopelijk is het leven op momenten wel ook gewoon nog leuk en kan je van dingen genieten ondanks het intense verdriet.
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen deze moeilijke tijd!
 
Heel veel sterkte Cédric, ik voel met je mee. Door de liefde van iedereen om je heen kom je er weer bovenop, maar vergeten doe je degene die je moet missen nooit!

Deze prachtige hobby helpt er gelukkig wel bij om het verlies iets dragelijker te maken.

Gr. Ed
 
Wat heftig! Hopelijk is het leven op momenten wel ook gewoon nog leuk en kan je van dingen genieten ondanks het intense verdriet.
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen deze moeilijke tijd!
Bedankt voor je lieve berichtje Thdo. Was alles bij mekaar op dat moment... overlijden en meteen daarna besmet met corona wat het samen zijn met de familie en afscheid nemen praktisch onmogelijk maakte en daardoor nog zwaarder werd.
Ondertussen zijn we enkele maanden verder en heb ik het wat meer kunnen verwerken. Al vergeet je dat nooit natuurlijk.
 
Heel veel sterkte Cédric, ik voel met je mee. Door de liefde van iedereen om je heen kom je er weer bovenop, maar vergeten doe je degene die je moet missen nooit!

Deze prachtige hobby helpt er gelukkig wel bij om het verlies iets dragelijker te maken.

Gr. Ed
Dank je wel Ed. Dit forum en uiteraard de hobby helpen daarbij een groot stuk mee.
Je moet ergens je gedachten mee kunnen verzetten tussen al dat werken en druk bezig zijn door. Nogmaals proficiat met jouw plekje in Team Beheer, ze hebben een goede keuze gemaakt :)).
 
Ach, wat verdrietig allemaal! Sterkte met alles!
 
Wat naar en verdrietig. Maar ook wat goed dat je weer interesse toont in iets dat je al eerder gedaan hebt. Dit kan je weer verder helpen en afleiding geven.
Heel veel sterkte, elk stapje is een stap vooruit. Ik hoop en wens dat je weer plezier gaat beleven in aquaria en in jezelf.
 
Wat naar en verdrietig. Maar ook wat goed dat je weer interesse toont in iets dat je al eerder gedaan hebt. Dit kan je weer verder helpen en afleiding geven.
Heel veel sterkte, elk stapje is een stap vooruit. Ik hoop en wens dat je weer plezier gaat beleven in aquaria en in jezelf.
Bedankt voor de lieve en fijne woorden Monique :))
 
Ik lees het nu pas.
Voor wat het waard is sterkte

En ik weet, uiteindelijk gaat het weer kriebelen. Geef het de tijd en het aqua houden komt wel weer op je pad.

Duurde een 12 jaar bij mij en kijk eens wat er staat nu.
 
Ik lees het nu pas.
Voor wat het waard is sterkte

En ik weet, uiteindelijk gaat het weer kriebelen. Geef het de tijd en het aqua houden komt wel weer op je pad.

Duurde een 12 jaar bij mij en kijk eens wat er staat nu.
Bedankt Raoul, dat is zo ... eens het in je lijf zit gaat het er niet meer uit.
 

Terug
Bovenaan