Fotoalbum van Xammy39


Vandaag de bak voorzien van nieuwe seals, 40 mm brede en 10 mm dikke glas strippen rondom op de bodem gelijmd. Als het goed is zou de bak nu veilig en lekdicht moeten zijn.
En, nu ik toch bezig was met siliconen kit, ook gelijk een 100*40*40 bak voorzien van nieuwe seals en nieuwe bracing. Die laatste wordt een van de twee quarantaine bakken, de ander is 150*50*50, daar moet een nieuwe bodem in gelijmd en daarna moet ook die van nieuwe seals worden voorzien.
Al met al heb ik nu het hoofdaquarium van 225*70*70 met daaronder de bioloog van 150*50*50 zo goed als klaar om te testen of alles lekdicht is en qua watermanagement functioneert zoals ik bedacht heb.
Wat ben ik toch zo jaloers op handige mensen , knap werk :)
 
Wat ben ik toch zo jaloers op handige mensen , knap werk :)
In de wieg was ik al met techniek bezig... Ik kom ook om in de machines en gereedschappen, dat komt omdat ik al vanaf mijn 12e als regel had; 'als ik iets voor een tweede keer moet lenen koop ik het zelf'.
Verder in de loop der jaren een aantal verschillende bedrijven gehad, begonnen met een autoschade bedrijf, daarna 10 jaar een motorzaak en sinds 2009 ontwikkel en produceer ik luidsprekersystemen voor professioneel gebruik (brooklyn-audio.com).
Daardoor heb ik in de loop der jaren veel skills ontwikkeld en veel spullen verzameld. :cool:
 
In de wieg was ik al met techniek bezig... Ik kom ook om in de machines en gereedschappen, dat komt omdat ik al vanaf mijn 12e als regel had; 'als ik iets voor een tweede keer moet lenen koop ik het zelf'.
Verder in de loop der jaren een aantal verschillende bedrijven gehad, begonnen met een autoschade bedrijf, daarna 10 jaar een motorzaak en sinds 2009 ontwikkel en produceer ik luidsprekersystemen voor professioneel gebruik (brooklyn-audio.com).
Daardoor heb ik in de loop der jaren veel skills ontwikkeld en veel spullen verzameld. :cool:
Dat is wel fijn dat je de skills vanuit uw interesse's zowel op uw job als ook uw prive kan benutten :) ikzelf doe liquid cargo surveyor werk aanboord van zeeschepen in de antwerpse en gentse haven , een hoop rekenwerk dus ... Tot ik thuis even moet berkenen hoeveel gist ik moet toevoegen volgends een recept voor een gerecht :) dan loopt het als mis 😂😂 audio hoor ik graag :) ik ben fan van harman kardon , mischien toch eens kijken op uw website ;)
 

Terug
Bovenaan