Foto's Ciano100 van Rubz


Rubz

Well-known member
Lid geworden
23 januari 2016
Berichten
2,221
Leeftijd
34
Week 1 - 25/9/19
Week 1.jpeg

Week 3
Aquarium week 3 (1).jpg

IMG_20191011_213133360.jpg

Japonica en Ancistrus.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk ingericht, is een keertje wat anders met dat hout ipv liggend op de bodem, mooie man heb je ook (ben gek op ancistrussen)
 
Dankje!! Ja komen nog meer planten achter dat hout. Maar ach lekker rustig aan!
 
Mooie stenen ook, ziet er gaaf uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Mooie bak Ruben en veel plezier ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Zekersteweten mooie bak. Ga je een hoop plezier aan beleven
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Mooie bak Ruben en veel plezier ervan.
Bedankt John en Peter! Eindelijk een bak waar net even een ander formaat vissen in kan!
 
Betta Splendens nu
Betta.jpg

Betta 2.jpeg

Betta Splendens 2 jaar en 4 maanden geleden.
IMG_0731.JPG

IMG_0726.JPG
 
Hele mooie foto's en mooie bak! Ancistrus is gek op broccoli zo te zien. Misschien voor de mijne ook maar eens proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Hele mooie foto's en mooie bak! Ancistrus is gek op broccoli zo te zien. Misschien voor de mijne ook maar eens proberen.
Als het goed genoeg is voor de baas dan is het zeker goed genoeg voor deze sucker. Leuk om te zien die japonica's tag teamen om ook een slice of the cake te krijgen. Bedankt voor het compliment! Komen nog wat meer planten in, wil het iets voller hebben. Vanneweek de vallisneria asiatica erbij gedaan.
 
Mooie foto s om te zien Ruben.
Bedankt John, hoe langer je aquaria houdt hoe meer je een persoonlijke voorkeur ontwikkelt van wat je wel wil en wat niet. Ik wil hier nog een leuke schooltje serpae tetra bij. Past mooi bij mijn ph van het kraanwater en wil ze dan zo rood mogelijk krijgen! Qua vissen weet ik het verder nog niet maar heb eigenlijk geen haast. Als je bak klaar is, is het wat minder spannend allemaal!
 
Ja je hebt ook alle tijd om een goede keuze te maken Ruben en dat komt vast goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Afgelopen zaterdag 9 jonge serpae tetra's uitgezet, mooi uit de showbak van de lfs gehaald. Die zagen er het best uit.
Serpae Tetra's.jpg
 
Veel plezier van je nieuwe aanwinsten Ruben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Hele gave ingerichte bak!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Dankje Sanneke! Verslaving is er weer haha
 
Week 5 - Beetje groene alg op de stenen, denk iets teveel licht. Verder draait het lekker.
Week 5.jpg
 
Mooie bak en de inrichting bevalt me. Ik denk wel dat de vissen drijfplanten zouden waarderen, dat tempert het licht ook en vermindert de alg van zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Mooie bak en de inrichting bevalt me. Ik denk wel dat de vissen drijfplanten zouden waarderen, dat tempert het licht ook en vermindert de alg van zelf.
Bedankt! Ja denk ik ook. Er staat nog een vallisneria in maar die heeft wat moeite met aanslaan. Vind de alg wel mooi!
 
Even wat kiekjes, erg tevreden met het gedrag van de visjes. Erg natuurlijk! Die serpae tetra's zijn erg dominant in hun eetgedrag merk ik wel. En de ancistrus laat zich regelmatig zien.
IMG_20191028_210342592.jpg
IMG_20191028_210235672.jpg
IMG_20191028_210334641.jpg
 
Bedankt Antje en John. Er komen denk ik nog wat Serpae bij. Wil ze uitbreiden naar 12 stuks. Heb momenteel 6 dames en 3 heertjes. Weer bijzonder om te zien dat mijn garnalen een stuk minder door de bak 'vliegen' want dat triggerd het 'fin nipping' van de tetra's. Ze sjokken nu gewoon wat rond haha.
 
Zo heel bijzonder is dat nou ook weer niet van die garnalen, het is hetzelfde effect als er jagers door het bos lopen, dan zie je ook nergens hertjes en zwijntjes en dergelijks
 
Zo heel bijzonder is dat nou ook weer niet van die garnalen, het is hetzelfde effect als er jagers door het bos lopen, dan zie je ook nergens hertjes en zwijntjes en dergelijks
Ja weet ik wel. Ik vind het mooi om te zien!
 
Week 6, kijken of de drijvers aanslaan. Nog wat extra beplanting erbij!
Week 6.jpeg
 
Ziet er goed uit! Wellicht je verwarming wat meer uit het zicht hangen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz

Terug
Bovenaan