Foto's gevraagd


Christine86

Well-known member
Lid geworden
30 december 2012
Berichten
558
Locatie
Rijswijk ZH
Ik ben een presentatie aan het voorbereiden en deze zal gaan over onze mooie hobby. Ik wil bij deze presentatie een PowerPoint laten zien met foto's. Ik mag alleen foto's gebruiken met toestemming van de maker en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan de volgende foto's:

Zoutwater aquarium
Brakwater aquarium
Biotoop
Aquascape

Eventueel kan ik namen erbij vermelden als jullie dit willen.
 
Laatst bewerkt:
Waarvoor ga je deze presentatie gebruiken of aan wie ga je die geven? Als het voor opleidingsdoeleinden is mag je de foto's van mijn aquarium best gebruiken. Je hoeft mijn naam daarbij niet te vermelden hoor. Ik denk dat het onder 'Aquascape' zou vallen. Al weet ik zelf niet zo goed of ik het wel een aquascape mag noemen. Het is voor mij meer gewoon de manier waarop ik mijn bak heb ingericht.

De betreffende topics met mijn foto's vind je in mijn handtekening hieronder. Ik denk dat de Rio 180 de meest bruikbare foto's bevat. :petjeaf:
 
Overigens zijn er veel gebruikers op het forum met prachtige inrichtingen van hun bakken. Je zou ze eventueel ook zelf kunnen benaderen?
@Akwarium maakt naar mijn smaak prachtige bakken bijvoorbeeld.
 
Waarvoor ga je deze presentatie gebruiken of aan wie ga je die geven? Als het voor opleidingsdoeleinden is mag je de foto's van mijn aquarium best gebruiken. Je hoeft mijn naam daarbij niet te vermelden hoor. Ik denk dat het onder 'Aquascape' zou vallen. Al weet ik zelf niet zo goed of ik het wel een aquascape mag noemen. Het is voor mij meer gewoon de manier waarop ik mijn bak heb ingericht.

De betreffende topics met mijn foto's vind je in mijn handtekening hieronder. Ik denk dat de Rio 180 de meest bruikbare foto's bevat. :petjeaf:

Het is inderdaad voor opleidingsdoeleinden, publiek bestaat enkel uit twee examinatoren. Bedankt voor het aanbod, ik zal eens koekeloeren in je album ;). Ik zal het laten weten als ik er iets uit gebruik. Goede tip om leden zelf te benaderen!
 
Veel succes! :thumbs:
 
Deze kun je gebruiken, brakwater aquarium met Monodactylus argenteus:
Monodactylus-argenteus-Voorbeeld-aquarium1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joff
Als iemand mij heel toevallig nog aan een zoetwater biotoop foto kan helpen.......
 
Ik weet niet of ik je hiermee verder help. Maar hier zijn wat foto's van mijn inheems paludarium. Alles is echter nog aan het indraaien.
De beplanting komt allemaal voor in Nederland en kan in die zin als biotoop worden beschouwd. Of ze ook daadwerkelijk allemaal op eenzelfde plaats voorkomen in de natuur weet ik niet.

20200508_132842.jpg


20200508_132934.jpg


20200508_132754.jpg
 
Ik weet niet of ik je hiermee verder help. Maar hier zijn wat foto's van mijn inheems paludarium. Alles is echter nog aan het indraaien.
De beplanting komt allemaal voor in Nederland en kan in die zin als biotoop worden beschouwd. Of ze ook daadwerkelijk allemaal op eenzelfde plaats voorkomen in de natuur weet ik niet.


Leuk project! paludarium staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje...Dankjewel voor het aanbod. Als ik geen 100% aquarium biotoop kan vinden, dan maak ik daar graag gebruik van!
 
Leuk project! paludarium staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje...Dankjewel voor het aanbod. Als ik geen 100% aquarium biotoop kan vinden, dan maak ik daar graag gebruik van!
Heb je al Facebook groepen geprobeerd??
 
Is de bak van @rjoemman geen biotoop toevallig? :DD

Nou vooruit je mag mijn discus filmpje gebruiken met stoere achtergrond muziek.

Alle planten, alle vissen, al het hout, is afkomstig uit de Amazone.
Het is niet een biotoop zoals je het ook werkelijk zal tegen komen maar het is al een begin.

 
Nou vooruit je mag mijn discus filmpje gebruiken met stoere achtergrond muziek.

Alle planten, alle vissen, al het hout, is afkomstig uit de Amazone.
Het is niet een biotoop zoals je het ook werkelijk zal tegen komen maar het is al een begin.


Top, dankjewel!
 
Je zou op het Nederlandstalige cichliden forum Johnlu eens kunnen benaderen.
Hij is op verscheidene facebookgroepen actief die strict biotoop correct te werk gaan. Wellicht kan hij je helpen :)
 

Terug
Bovenaan