Wat is er nieuw

Foto's gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mndy
  • Startdatum Startdatum
M

Mndy

Guest
Beste iedereen,

Voor mijn blog wil ik graag een artikel schrijven over de goudvis. Ik wil wat meer informatie geven over hoe een goudvis goed gehuisvest dient te worden, en waarom een kom of klein aquarium helemaal niet goed is.

Voor dit artikel zoek ik foto's van goudvissen. Goudvissen in vijvers, grote aquaria, maar ook ik een klein zielig kommetje of klein bakje.

Wie kan en wil mij hierbij helpen?

Ik stuur je een pb 😉

Ga naar google afbeeldingen.
Vul in Goudvis.

Dat zou inderdaad makkelijk zijn Bertus! Ik wil alleen zeker weten dat dat wel mag, dus vraag ik het gewoon hier. Genoeg mensen met goudvissen hier, die hopelijk die vis uit de kom en te kleine bakken willen hebben 😉

Zijn auteursrechten op hoor Bertus.
Je mag niet zomaar foto's van het net plukken en die zonder toestemming van de eigenaar publiceren.

De foto's die in mijn goudvissen-topic staan mag je gebruiken als je dat wil. 🙂

Bedankt Fabienne, ik stuur je nog even een pb'tje 😉

Bedankt voor alle foto's iedereen!
Het artikel staat inmiddels online 🙂
Linkje naar het blog staat in mijn handtekening voor de nieuwsgierigen 😉

5 jaar voor een Goudvis in een kom is wel heel erg optimistisch. 6 maanden komt eerder.

Tja, ik hoor mensen in mijn omgeving 2 tot 5 jaar zeggen, maar dan nog is dan maar 1/5 van wat ze kunnen halen 😉
Heb zelf heeeeel vroeger een goudvis gehad, maar toen was ik nog te klein om er iets van te kunnen herinneren.

Leuk, die foto van Pecorino in het begin. :smitten:

He shit, heb het dit weekend zo druk gehad ben vergeten foto's uit te zoeken... sorry 😉

Ja ik vond het een mooie blikvanger 😀

Haha, geeft niks, uiteindelijk had ik heeeeel veel keus van Fabienne 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan