Foto's met een telefoon


:D cool, neem je dan een bosje bloemen voor me mee? "Op bloeien"

Sanneke, ik krijg mijn ouders nevernooit zo ver om de parresol hier binnen te zetten, of bedoelde je dat niet :D
 
Ik heb niet zo een grote parasol en pak dan alleen de parasol zelf met de stok. Dus niet de voet, dat hoeft niet.

Ach, het is toch ook alleen maar om even een foto te maken?
Wie weet lukt het.
 
Mocht het mensen ontgaan zijn :
De oplossing voor foto's maken van een aquarium met veel weerspiegeling is.....
Wachten tot het donker word! :D tja, een goede oplossing is er dus niet.
Gwn s nachts je bed uitgaan wat ik gedwongen ben te doen hiero (#sarcasme) en dan foto's maken ;)
 
Waarom.neem een donker kleed. hou dat achter je, op een of ander manier.
weg schittering.
 
Dat kan ook Bertus, alleen moet je dan wel even iemand hebben die dat voor je doet en bovendien moet je dat ook wel een heel groot doek hebben. Anders zie je de benen er nog onderdoor komen
 
midden in de nacht is er toch meer te beleven in de wereld :p

en anders wachten tot het weer winter word, dan kan je om 6uur al foto�s maken :juggle:
 
Probeer eens een laken of tafelkleed over het aquarium en jezelf te hangen om zo "in het donker" foto's te maken. Zorg wel voor een wat dikkere stof die weinig licht doorlaat.
 
Ben ik de enige hier die gewoon het gordijn dicht kan doen en dan een redelijk donkere kamer overhoudt? :p Ik moet wel zeggen dat ik kleine ramen heb en dat de rolgordijnen gemaakt zijn om 0,0% licht door te laten, ik kan begrijpen dat als je normale gordijnen hebt, de kamer niet 100% donker is.
 
Dat is inderdaad de makkelijkste manier... Ik heb alleen geen gordijnen voor die ramen :D
 

Terug
Bovenaan