Wat is er nieuw

foto's plaatsen op het forum

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14272
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 14272

Guest
Zal waarschijnlijk ergens staan hoe foto's te plaatsen op het forum,maar ik kom er niet uit.Is het mogelijk om via mijn apple telefoon se direkt foto's te plaatsen op het forum,ik heb vele foto's op de laptop staan maar die krijg ik niet zeg maar verzonden naar het forum.
 
Dat zou via "voeg bestand toe" onder je tekstveld toch moeten kunnen als je die selecteert vanaf de laptop.
 
Voorheen lukte het wel jessicapilon,maar sinds ik met weinig pc kennis zelf de laptop van windows 7 naar 10 heb geupgrade is alles gewoon lastig,soms wordt er gevraagd van "plaats foto's"in een map,en later is deze gewoon leeg.
Misschien moet ik wel een progamma downloaden,maar goed ik ben een leek op dit gebied,met mijn vorige mobile,een huawei lukte het wel en uiteraard met windows 7.
 
Nou laat ik zeggen dat ik er niks meer verstand van heb als jij hoor maar mij lukt het wel vanaf de laptop met Windows 10 en zover ik weet heb ik daar niets voor hoeven te downloaden verder.
Wellicht dat een ander lid met meer ervaring je de goede weg op kan helpen.
 
Wat momenteel het maximum is weet ik niet, dat kan @Marcel mogelijk beantwoorden.
 
Ik ben geen iphone gebruiken en heb ook geen apple pc / laptop, maar op welk probleem stuit je?
Ik denk dat je wel de knop "voeg bestand toe" ziet, mogelijk kan een apple gebruiker je verder helpen.
 
Foto’s toevoegen via de iPhone

1. Klik op “voeg bestand toe”
6B155923-2EA6-49FE-8C4C-1DC90A732F76.png

2. Klik op “fotobibliotheek”
939B2B74-4BA7-4752-AEB7-FB818DEA6017.png

3. Ga naar de map waar je foto’s zijn opgeslagen
3C048C6A-F455-41AB-8A87-A6EE7B89A34E.png

4. Selecteer 1 of meerdere foto’s die je wil toevoegen aan het bericht
E70A2BA4-BBCF-48FD-9889-0977D72FC977.png

5. De foto’s die je wil toevoegen staan zo weergegeven op aquaforum
26F78B9F-D62E-45A9-9EC3-0D06FAF0EAAE.png

6. Ga in je tekst staan waar je de foto’s toegevoegd wil hebben en klik op minituur voor dit formaat foto’s, of op volledige afbeelding voor grote foto’s
 
Bedankt vonkie,het is inmiddels gelukt door het uitproberen van andere mogelijkheden,waarschijnlijk deed ik iets fout,maar bedankt voor je uitleg.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan