Wat is er nieuw

Fundulopanchax Gardneri Nigerianus (Jos plateau)

tomansky

Well-known member
Lid geworden
6 augustus 2011
Website
vissenpraat.wordpress.com
Vanmorgen nog voor de verlichting van mijn aquariums aangingen, scheen de zon precies onder de juiste hoek in mijn Fundulopanchax Gardneri aquarium. Ik kon het niet laten om wat mooie fotos te maken van deze schitterende vissen. In het zonlicht zijn zelfs de vrouwtjes mooi gekleurd.

IMG_1793.JPG

Een vrouwelijke Fundulopanchax Gardneri

IMG_1799.JPG

Mannetje Fundulopanchax Gardneri

IMG_1810.JPG

Mannetje Fundulopanchax Gardneri (2)

IMG_1807.JPG

Man en vrouw Fundulopanchax Gardneri

In wat voor balkje heb je die en hoeveel?

In wat voor balkje heb je die en hoeveel?
Deze soort heb ik in een 100x40x40cm zitten, dat komt omdat dit mijn eerste soort killivis was en door het formaat zijn ze in mijn gezelschapsbak gekomen. Uiteindelijk is het nu alsnog een killi specifieke bak met alleen deze soort. Ik denk dat er een 40tal inzitten.

Deze soort heb ik in een 100x40x40cm zitten, dat komt omdat dit mijn eerste soort killivis was en door het formaat zijn ze in mijn gezelschapsbak gekomen. Uiteindelijk is het nu alsnog een killi specifieke bak met alleen deze soort. Ik denk dat er een 40tal inzitten.
Prachtig visje!

Prachtige vissen en foto's!!

Groetjes John.

Vanmorgen nog voor de verlichting van mijn aquariums aangingen, scheen de zon precies onder de juiste hoek in mijn Fundulopanchax Gardneri aquarium. Ik kon het niet laten om wat mooie fotos te maken van deze schitterende vissen. In het zonlicht zijn zelfs de vrouwtjes mooi gekleurd.

Bekijk bijlage 379529
Een vrouwelijke Fundulopanchax Gardneri

Bekijk bijlage 379530
Mannetje Fundulopanchax Gardneri

Bekijk bijlage 379531
Mannetje Fundulopanchax Gardneri (2)

Bekijk bijlage 379532
Man en vrouw Fundulopanchax Gardneri
Mooie duidelijke foto’s 👌🏼

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.