Zeker niet te klein hoor, hoe kom je erbij??Beetje aan de kleine kant voor een dergelijke bak, maar misschien wel leuk om er bij te zetten. (Maar wederom: smaken verschillen)
Ik ben aan het twijfelen of ik hem al eerder vermeld, dus als ik in herhaling val,sorry:
Pseudocrenilabrus misschien?
P.S. Als dat qua tijd zo uitkomt, ben ik niets te beroerd om er een boterham bij te serveren.
Ook leuk!Groepje L Maroni?
Is wel wat ver haha.Als je een keer in de buurt bent en een uurtje of wat de elliotti's wilt komen bekijken, ben je van harte welkom. In de winkel of zelfs op video is toch altijd anders dan in het echt.
Is dit een ellioti?(Ja, daar ben ik weer)
Thorichthys elliotti?
Vreedzame cichlide, zelfs als ze jonkies hebben en ongelooflijk mooi (Al verschillen smaken uiteraard).
Ze willen wel graag een zandbodem, maar die zul je vanwege de corys ook wel al hebben, en als ze aan jonkies beginnen kunnen ze wel behoorlijk graven. Als je meer info wilt, weet je me te vinden.
Ohja, en ik heb er Xyphophorus helleri als scholenvis bij, die zijn vanaf 1,5 cm veilig voor de elliotti's, hoewel die nog niet volledig uitgegroeid zijn.
Nee dat dacht ik ook. Vergelijk het maar met deze. Het patroon is zo raarIk denk het niet, hij/ zij heeft atypische vlekken. En al hangt hun vlekkenpatroon af van hun stemming, heb ik dit nog nooit bij de mijne gezien.
Mailde het naar die zaak, die had aan dat het inderdaad een andere vis is.Ik denk het niet, hij/ zij heeft atypische vlekken. En al hangt hun vlekkenpatroon af van hun stemming, heb ik dit nog nooit bij de mijne gezien.
Twee stuks, maar had meer gestuurd van die ene waar ik over twijfelde. Die andere ging ik wel van uit. Die andere lijkt ee soort geophagus. Grotere mond ookIk weet niet waar je ze vandaan hebt en hoeveel het er zijn, maar ik heb maar één elliotti gezien dat ik weet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.