Galaxy danios met garnalen?

Fishman

Well-known member
Lid geworden
15 februari 2020
Berichten
221
Leeftijd
22
Zo ik ben er eindelijk uit nu de vraag of dit kan. En hoeveel?

Jullie hebben het afgelopen welke waarschijnlijk wel gezien dat ik opzoek ben naar een visbestand nu ben ik eruit maar de vraag of het kan.

Ik ga oranje sakura garnalen Kopen en galaxy danios is dit mogelijk of niet?

Het aquarium is 40 liter met de afmetingen van 47x25x42.5 cm. Dicht beplant en met hout en spiderwood ingericht.

Als het kan hoeveel garnalen en hoeveel garnalen zouden jullie aanraden?


Foto is van paar weken geleden de planten zijn nu onder hand mooi ingegroeid en het is dichtbeplant ga ook nog meer buces halen maar dan hebben jullie een idee hoe het eruit ziet.
 

Bijlagen

  • BDF54B17-A9FC-45FF-8F7E-54C2F2045B79.jpeg
    BDF54B17-A9FC-45FF-8F7E-54C2F2045B79.jpeg
    127.7 KB · Weergaven: 111
Ik heb de Galaxy Danio's nooit gehad maar ik heb wel danio's gehad. Maar dit waren altijd zeer actieve zwemmers en trokken veel lange banen door mijn bak van 1 meter. Wat betreft de garnalen zou ik je aanraden om zeker met een groepje van 20+ garnalen te beginnen. In mijn bak van 1 meter ben ik destijds begonnen met 100 garnalen.

Verder heb je de bak leuk ingericht hoor! :petjeaf:
 
De verkoper van de garnalen heeft er helaas maar 15 dus zal het met 15 moeten doen
 
Minimaal 10 wordt vaak aangeraden dus ik denk dat 15 wel voldoende zal zijn want ze vinden elkaar wel in je bak.
 
Ik zie ook veelal dat minimaal 10 stuks aangeraden wordt. 15 is een prima aantal hoor. Maar ik zou zelf met wat meer beginnen. :petjeaf:
 
Ik zie ook veelal dat minimaal 10 stuks aangeraden wordt. 15 is een prima aantal hoor. Maar ik zou zelf met wat meer beginnen. :petjeaf:


Ja had er 20 gereserveerd maar helaas heeft ze er maar 15 en ga dan liever voor garnalen van een kweker als dan nog 5 ofz van een andere want dan zie je toch weer kleurverschil
 
Minimaal 10 wordt vaak aangeraden dus ik denk dat 15 wel voldoende zal zijn want ze vinden elkaar wel in je bak.

Heb jij ervaring met galaxy danios? Of ook niet?
 
Welke garnalen heb je besteld @Fishman ? En de hamvraag is natuurlijk of de garnalen bij de waterwaardes passen.
 
Orange sakura garnalen
 
Tof hoor, ik ben benieuwd naar de foto's tegen die tijd! :petjeaf:
 
Terug
Bovenaan