Wat is er nieuw

Garnaal doet raar...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joshua1302
  • Startdatum Startdatum
1e maar?

Ik wilde het filmpje rechtstreeks op de site plakken, maar wist niet hoe het werkte dus heb ik maar wat geprobeerd... De link doet het nu als het goed is.

Zo breekt hij het rugvel.

Is hij/zij wel vervelt?

Volgens mij doet ze niets raars , als ik het goed kan zien heeft ze haar eieren naar de juiste plaats "geperst" .

@Beruts; Dat weet ik niet. Zo lang heb ik niet voor de bak gezeten eigenlijk. Zal straks eens kijken of ergens een nieuw velletje vind.

@Natasja; Deze garnaal was niet zwanger, of ze was al bevallen, ��n van de twee. Was niet goed te zien op het filmpje.

Ze had na dit filmpje geen eieren ? Volgens mij als je verder in het filmpje kijk zie je eieren onder haar die ze aan het "schudden is , Tussen 1.20 en 1.40 te zien.
Nee dat klopt aan het begin van het filmpje zie je dat ze niet "zwanger "is , maar wel een gele eiervlek ;-)

281725_0_82_vlcsnap2014050318h41m18s58.jpg

Neem aan dat je deze vlek bedoeld?

Die zat niet op de plek waar normaal de eitjes zitten, maar net erboven. Het is niet echt goed te zien op de foto, die heb ik even uit het filmpje geknipt. Maar ze was echt niet zwanger, dat kon ik met het blote oog goed zien.

Ik denk dat Bertus gelijk heeft gehad, want zag straks met het herinrichten een velletje naar beneden vallen.

Joshua1302 zei:
281725_0_82_vlcsnap2014050318h41m18s58.jpg

Neem aan dat je deze vlek bedoeld?

Die zat niet op de plek waar normaal de eitjes zitten, maar net erboven. Het is niet echt goed te zien op de foto, die heb ik even uit het filmpje geknipt. Maar ze was echt niet zwanger, dat kon ik met het blote oog goed zien.

Ik denk dat Bertus gelijk heeft gehad, want zag straks met het herinrichten een velletje naar beneden vallen.

Dat is toch volgens mij de plek waar altijd de eitjes worden gedragen 😉
Als jij indd denk dat het een vervelling fase is :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan