Wat is er nieuw

garnaal met hanekam???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rein-van-der-Wal
  • Startdatum Startdatum
R

Rein-van-der-Wal

Guest
vIvPRNAzaYDULAZVLrU20BJb_QbmqMNK.jpeg

wat is dat witte wat deze garnaal op zijn kop heeft? het lijkt te bewegen?

net alsof hij een hanekam heeft.

Heb ff via m'n telefoon gekeken want kan je foto via deze pc niet bekijken maar ziet er vreemd uit en vrees voor iets parasiet achtigs.
Kan je de garnaal apart zetten? want zou dat voor de zekerheid wel doen.

Hmm appart zetten is nog niet zo makkelijk.. Geen ruimte en of bakje voor 🙁

Kunnen garnalen tegen esha2000? Zo ja is het slim om dat er bij in te doen?

Ik denk met esha 2000 volgens de site kan het geen kwaad voor garnalen.
Btw ik heb in het verleden ook wel eens een kuurtje esha in onze grote bak gehad.
Hierin zaten ook garnalen en die hebben het ook overleeft.

Tip als je met een ph controller werkt deze eruit halen met esha 2000 .
Koste mij een nieuwe sensor deze kunnen niet tegen medicatie ,hier kwam ik helaas telaat achter.

Succes

Dan doe ik er straks maar ff een kuurtje in ben nou toch al bezig in het andere aquarium.

Geen ph controller maar bedankt voor de tip.

Ik hoop dat de eSHa gaat werken maar ben er bang voor,zoals de naam al aangeeft is het dus geen normale schimmel en zal een ander middel beter zijn.

Hoop ik ook eerst maar eens proberen..

Maar kan er niet veel info over vinden en ook geen behandel wijze.?!

Het lijkt er op dat de "schimmel" weg is heb het niet weer gezien na de eHSa2000 kuur.

🙂🙂🙂

Ja zeker nu alleeb nog duimen op nageslacht.... Die rare beesten willen niet fokken...

had er 10 gekocht en later aangevuld met 10 en als ik nu kijk kan ik telkens maar 10 vinden??

Rein-van-der-Wal zei:
had er 10 gekocht en later aangevuld met 10 en als ik nu kijk kan ik telkens maar 10 vinden??

Meestal is met garnalen zo dat wanneer je er 10 zijn er minimaal het dubbele in het aquarium zit. Ze zijn erg goede verstoppers.

Ludger zei:
Rein-van-der-Wal zei:

Meestal is met garnalen zo dat wanneer je er 10 zijn er minimaal het dubbele in het aquarium zit. Ze zijn erg goede verstoppers.

Ja dat wel maar toch.... Ik geloof niet dat ze dan echt niet te zien zijn? Ik heb niet zo heel veel echt verstop plaats.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan