Wat is er nieuw

garnaal overzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter niels
  • Startdatum Startdatum
N

niels

Guest
Hoi ik heb in mijn 30 liter bak vuurgarnalen zitten.heb nog een andere bak 25 liter.Is klaar voor gebruik.
Ik wil mijn 3 zwangere overzetten naar de 25:zwaai:zodat meer kans heb op jonge garnalen
.

Mijn vraag is of ik de zwangere over kan zetten.

Soms lees je dat ze dan de eitjes afstoten maar mijn ervaring is dat het in de regel wel goed gaat. Ik neem aan dat de waterwaarden ook vergelijkbaar zijn dan.
3 is wel weinig in een bakje en wat meer is dan ook wel aan te raden.

Maar waarom zou u ze willen overzetten, ik heb in mijn 70'liter bakje ook vuurgarnalen. En die planten zich voort als konijnen.

Ik heb er 20 in 30 liter
Het is ook alleen maar dat ze rustig hun eieren kunnen leggen.

Dit kan dus wel?

Heeft u er ook vissen bij en zo ja welke

Heeft u er ook vissen bij en zo ja welke
Ik heb corydorassen, platy's en kegelvlekbarbelen, en 2 endlers.

En hoeveel garnalen heb je in je 70 bak
Ongeveer

Ik begon met 10, het zijn er nu iets van 40 als het niet meer is.

Ik heb ze ook in de 60cm bij de Chuna s gehad maar de meeste kleintjes werden opgegeten jammer genoeg.

Ik heb er 20 in 30 liter
Het is ook alleen maar dat ze rustig hun eieren kunnen leggen.

Dit kan dus wel?

Zonder vissen erbij zou ik ze lekker laten gaan maar als je alle jongen wil overhouden dan zou het inderdaad kunnen.

Oké bedankt

Zonder vissen erbij zou ik ze lekker laten gaan maar als je alle jongen wil overhouden dan zou het inderdaad kunnen.
Maar als je de garnalen nu overzet, moet je ze straks weer overzetten. En dat gaat je heel tijd kosten, ik ben 1 uur bezig geweest om mijn garnaaltjes te vangen.😉

Die tijd heb ik ervoor over😎

Zou u een foto van uw aquarium willen sturen als ik vragen mag ben heel benieuwd hoe uw aquarium eruit ziet

In mijn onderschrift staat een link naar ons fotoalbum en daar kun je eea bekijken als je wil hoor.

Dit is mijn aquarium,
IMG_1344.JPG

Zou u ook een foto willen maken van uw aquarium?

Hier ook een combi vuurgarnalen-vossen (al zwemt er op het moment niet veel rond) maar ook hier kweken de vuurtjes er vrolijk op los. Zie vaak genoeg jongen dieren

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan