Wat is er nieuw

Garnaaltjes vallen om.

• Onderwerp starter Onderwerp starter aquaridiot
  • Startdatum Startdatum
A

aquaridiot

Guest
Vanmiddag was ik nog de trotse eigenaar van een kudde vuurtjes..

Vanmiddag kwam ik terug en , voor zover ik kan zien, is de hele kudde hemelen....

Niks aan te zien verder. Rijst het vermoeden van een vergiftiging oid. Maar een flinke verversing gedaan. EN op zoek naar de bron. Te meten valt er niets bijzonders iig.

Wat waren de voorlaatste handelingen, en wat met je filter? nog goed?
heb je een luchtsteentje?

Te lang gewacht met het verversen van je water? Of misschien staat een filter verversing op het programma? Waren ze nieuw in je bak?

Ik heb het ook gehad niet al te lang geleden. Alleen gingen ze per 3/4. Elke dag weer. Niets nieuws in de bak. Dus nagedacht en het was inderdaad tijd voor een filter verschoning. Gelijk gedaan et voil�, geen dode meer te bekennen. Ook bij mij gaven de waarden geen problemen aan. Blijven wat gevoelige beestjes.

Draait een HMF op verder in orde de wekelijkse verversing stond morgenochtend op het programma.

Planten is de meest waarschijnlijke hoewel ik de laatste alweer een week of 2 geleden heb toegevoegd en grondig �gewassen�. Misschien niet grondig genoeg...

Als dat al 2 weken geleden is dan lijkt me dat ook sterk. Verder dus niks nieuw in de bak behalve de plant?? Geen nieuwe garnalen erbij?
Kun je de waterwaarden ook meten?? Als je filter goed doorstroomt dan zit daar denk ik niet de oorzaak.

retb zei:

Dat was jij dus met die plant van het Vivarium en de garnalen 😉.
Hier vind ik het vreemd dat de gehele groep nu opeens omvalt. Het is al een poosje geleden dat de plant is gekocht namelijk.

Plant kwam niet bij vivarium weg Bij de lokale LFS.

Dat kan ik niet zien zeeaas ze zijn werkelijk allemaal omgegaan. maar nog straffer Mijn Valli�s stonden eergisteren avond er nog vrolijk bij... Kom vanmorgen vroeg weer thuis en guess what bijna niet meer van over Verschrompeld, een beter woord heb ik er niet voor...

Der meot dan toch wat On the hand zijn. De visjes (alleen een kudde Oto�s malen nergens om zo te zien.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan