Wat is er nieuw

Garnaaltjes van An Vrolijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter An Vrolijk
  • Startdatum Startdatum
A

An Vrolijk

Guest
Toch weer m'n bakje in gericht en de crtjes van boven gehaald en beneden in het bakje gezet. In de hoop dat er weer jongen komen....als het er dan weer heel veel zijn ga ik weer selecteren, als ik dat nu doe hou ik bijna niks over.
Bakje is nog heel kaal weet nog niet goed wat ik ermee wil. Helaas liefst alles zo laag mogelijk ivm het licht wat niet best is.dus planten willen ook niet goed groeien daardoor.

20170401_234214.jpg

Hahaha ja tis alleen een beetje te overzichtelijk. Ben een beetje ideetjes aan het opdoen hier en daar. Ooit wordt het gewoon een supermooi bakje

Ik heb eigenlijk ook alleen mosjes erin want anders zie je de helft niet. Wellicht wat meer dan jij nu maar ik heb er zeker geen beplantte bakken van gemaakt😀

Overzichtelijkheid heeft zijn voordelen inderdaad!

Stukje hout met een anubia of een varen moet volgens mij altijd wel werken, welke verlichting je er ook boven hebt.

In 1 nano heb ik een Javavaren op een steen gebonden en die groeit gestaag.

Een ienimini garnaaltje
20170404_101428.jpg

Iemand heeft z'n jasje uitgedaan

20170404_123858.jpg

Top om te zien maar hij had de jas wel op een kapstok mogen hangen vindt ik😀😉

Mooie garnalen en best veel.
Zou een stukje spiderwood nemen met een pluk mos er bovenop bv.

:thumbs: Je zou als je hem overzichtelijk wilt houden , ook met een zuignap kunnen werken om toch wat diepte in de bak te krijgen . Dus zuignap ergens op je wand en daar een varen soort of anubias tussen kunnen doen .

Yesss m'n hout gevonden. Staat een beetje raar omdat er een steen op ligt. Als ie niet meer gaat drijven ga ik eens kijken hoe ik het neer ga zetten.

20170406_215404.jpg

Jaja er zit mos op het hout. De steen moet er nog ff opblijven. Maar het is al een ander gezicht.
20170411_000509.jpg
20170411_000149.jpg

Tjah en dan haal je mos uit de grote bak....en wat zie je daar dan ineens......had het kunnen verwachten natuurlijk....
20170410_231554.jpg

Mijn uitzicht als ik lekker met de voetjes hoog zit...
20170411_203655.jpg

Hahahaha vrolijke warme sokken toch.
Had er niet helemaal op gelet eerlijk gezegd

Ja dat doe ik sowieso ook voordat wij het eten. Vind dat anders echt goor, je weet nooit wie er met z'n vieze tengels aangezeten heeft

Vd week ff het garnalenbakje op een andere plek gezet. Gezellig naast de bank.

20170430_115012.jpg
20170430_223336.jpg
20170430_164646.jpg
20170430_164448.jpg

mooie beestjes hoor en compliment voor je foto´s
goed scherp
ps wel even oppassen met laders van telefoons en het toestel willen nog al eens flink warm worden tijden het laden en hitte en bekleding bank :juggle:

Thanksssss ben er ook wel heel blij mee.
Die laders dat weet ik. Die zitten er eigenlijk omdat de pubers hier in huis geen geduld hebben en dus blijven spelen aan de lader. Ik leg de mijne altijd netjes op het kastje...maar bedankt voor de melding.

Foto's zijn trouwens gewoon gemaakt met m'n galaxy s6.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan