Garnaaltjes


Danvdg

Active member
Lid geworden
2 april 2022
Berichten
26
Leeftijd
27
Ik heb gister 4 blauwe garnaaltjes in mijn bak gedaan maar wat moeten ze eigenlijk eten ik las op internet een stukje komkommer is dat goed ?
 
Komkommer voed niet en je kan denken aan bloemkool of paprika en garnalenvoer.
 
Is dat tetracrusta een goede voet voor garnalen
 
Tetra is ook wel een goed merk inderdaad en je kan ook wat blad af en toe erbij doen zoals moerbei, brandnetel of spinazie. Moerbei valt het het meest in de smaak.
Als je ook vissen hebt dan zullen ze ook daar wel van mee-eten.
 

Tetra is ook wel een goed merk inderdaad en je kan ook wat blad af en toe erbij doen zoals moerbei, brandnetel of spinazie. Moerbei valt het het meest in de smaak.
Als je ook vissen hebt dan zullen ze ook daar wel van mee-eten.
Heb een stukje komkommer erin gedaan alleen ze zijn alle 4 heel stil heb ze gister in het aquarium gedaan alleen ze gaan niet naar de komkommer toe
 
Zal ook een kwestie van wennen zijn en de inrichting en de medebewoners kunnen een rol spelen. Mees-tl adviseert men ook om er minimaal 10 te houden.
 


Heb een stukje komkommer erin gedaan alleen ze zijn alle 4 heel stil heb ze gister in het aquarium gedaan alleen ze gaan niet naar de komkommer toe
Hier snap ik werkelijk geen jota van, je word afgeraden komkommer te voeren omdat dat 0,0 voedingswaarde heeft en gaat vervolgens komkommer voeren? waarom dan om hulp vragen als je toch doet waar je zelf zin in hebt?
 
Hier snap ik werkelijk geen jota van, je word afgeraden komkommer te voeren omdat dat 0,0 voedingswaarde heeft en gaat vervolgens komkommer voeren? waarom dan om hulp vragen als je toch doet waar je zelf zin in hebt?
Misschien had hij dat in huis?! En de rest niet en wilde hij toch iets geven… Het is zondag 🤷‍♀️
 

Terug
Bovenaan