Wat is er nieuw

garnalen bestellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mephisto00
  • Startdatum Startdatum
M

Mephisto00

Guest
Wie kan mij een goede site vertellen om garnalen te bestellen..
Woon in gelderland, Arnhem als dat nog wat uitmaakt
Tnx alvast 😀

Ik denk dat zometeen heel veel mensen iets positiefs komen vertellen over "Rendo shrimp" 😉

~ Ivo

Dan gaan we dat is ff bekijken, tnx

Mascha&Ivo zei:
Ik denk dat zometeen heel veel mensen iets positiefs komen vertellen over "Rendo shrimp" 😉

~ Ivo

Zal ik dan beginnen 😉
Ze zijn erg goedkoop en versturen ze uitstekend verpakt.
In ieder zakje max 10 garnalen en zo nodig met heat pack.
Mocht er toch een dode zijn dan verreken ze dat een volgende keer.Nu heb ik bij al mijn orders maar 1x een dode garnaal gehad dus dat is verwaarloosbaar.
Aangezien ze stukken goedkoper zijn dan de zaken hier is het dus zeker een aanrader.
Ik heb er al rilli s en bijtjes en citroenen gekocht en ook de rode sakura gradatie SS.
Waren allemaal prima van kwaliteit en mooi op kleur en grootte.
Ik kan er niks verkeerds van zeggen dus.

Hier ook goede ervaringen met rendo-shrimp.de!! En helemaal als je met meerdere mensen besteld, zo kun je de verzendkosten delen!

Mascha&Ivo zei:

~ Ivo

Nou, dat zal niet van mij komen. Vond de klantenservice zeer slecht. Ook de levering en kwaliteit garnalen vond ik niks.Maar ja, zo te zien zijne r meer positieve ervaringen.

Ook niet van mij wat ik kreeg leek totaal niet op de kwaliteit van wat er afgebeeld werd van de Fancy Spotted Head Tijger Garnaal.

En hun klachtenafhandeling is een drama alleen met de bedoeling te traineren zodat je opgeeft

Elke email die je stuurt duurt een week voor je antwoord krijgt als je foto's stuurt zeggen ze niet ontvangen ze zaten er niet bij en mag je weer een week wachten.

Nooit meer Rendo Shrimps voor mij.

Komt nog bij de exclusieve garnalen Fancy Spotted Head Tijger die ik toen kocht waren toen standaard 15 euro / stuk nu zijn ze afgeprijst van 29,99 voor 11,99 euro / stuk.

Baggerbedrijf

Blijf het jammer vinden. Want was van plan om nog veel meer garnalen bij Rendo te kopen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Ik ook, had een hele lijst liggen met niet de goedkoopste garnalen van 30 - 50 euro per stuk en dan 8 x maar heb het ook niet doorgezet.

Ik moet zeggen ze doen het nu goed en heb al wat jongen maar goed de bedoeling was meteen een uitstekende kwaliteit te kopen zonder dat ik hoef te selecteren.

Ik kocht er 8 en heb er nu 28 ongeveer.

Martin vd V zei:
Ook niet van mij wat ik kreeg leek totaal niet op de kwaliteit van wat er afgebeeld werd van de Fancy Spotted Head Tijger Garnaal.

En hun klachtenafhandeling is een drama alleen met de bedoeling te traineren zodat je opgeeft

Elke email die je stuurt duurt een week voor je antwoord krijgt als je foto's stuurt zeggen ze niet ontvangen ze zaten er niet bij en mag je weer een week wachten.

Nooit meer Rendo Shrimps voor mij.

Komt nog bij de exclusieve garnalen Fancy Spotted Head Tijger die ik toen kocht waren toen standaard 15 euro / stuk nu zijn ze afgeprijst van 29,99 voor 11,99 euro / stuk.

Baggerbedrijf

Dit is zeer zeker niet mijn ervaring dus. Maar ja nergens gaat het denk ik altijd naar behoren. Ook Aquafizz vond ik altijd wel ok, tot ik zieke garnalen kreeg die de bak besmet hebben. Natuurlijk is het moeilijk te bewijzen maar ik bestelde 2 soorten en in beide bakken vielen ze om en ook bij een kennis die gelijktijdig had besteld. Maar goed dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Ook deze hebben ons wel gecompenseerd hoor dus dat was ook wel netjes.
Ik heb eigenlijk niet echt slechte ervaringen met online bestellen.
Ook Chrisgarnalenshop is prima met versturen hoor en een overweging waard.

dusss rendo shrimp word dat een ja of een nee
ik ga wel even vergelijken met de rest, tnx voor de reacties in iedergeval

Dat moet je zelf overwegen er zijn ook mensen wel over tevreden zag wel dat hun site flink versoberd is.

Ik denk aquafizz m gaat worden, ook omdat mn Duits niet zo goed is voor rendo shrimp 😉
maar in de sake van geen nieuwe thread maken ff vraagje hier, kan crystal red of black samen met Neocaridina cf. davidi var. Blue Fairy, `Blauwe Fee`? Begin net met garnalen, ben nog een leek 😛

Geen idee hoe de bezorgkant van Aquafizz werkt, maar ik ben er 2-3x geweest..en door de manier van werken daar heb ik er voor gekozen met lege handen weer naar huis te gaan.
Handel is hun beroep, vis en garnaal is slechts een middel.

Ik heb enkele malen bij Aquafizz besteld en het versturen is verder wel goed. We konden voor we ze kochten via Skype de garnalen zien.
Huib vond ik wel aardig overkomen, maar ben er dus nooit echt geweest.
Veel zaken laten je niet via Skype eerst de garnalen bekijken voordat je besteld.
Maar ja overal is denk ik wel iets.

jessicapilon zei:
Ik heb enkele malen bij Aquafizz besteld en het versturen is verder wel goed. We konden voor we ze kochten via Skype de garnalen zien.
Huib vond ik wel aardig overkomen, maar ben er dus nooit echt geweest.
Veel zaken laten je niet via Skype eerst de garnalen bekijken voordat je besteld.
Maar ja overal is denk ik wel iets.
Dat is inderdaad wel goede service.
De laatste keer dat ik er was, kwam ik voor aquarium A van �100. Hij had duidelijk liever dat ik aquarium B van �160 kocht..dus gebruikte aquarium A als voorbeeld waarom het eigenlijk een flut-ding is, want aquarium B was beter afgewerkt.

Leuk zo'n poging tot upselling, maar �160 wil ik niet uitgeven en de andere goedkopere is afgekraakt. Dan niet.

Ze hebben wel veel Betta's, in jampotjes. Maar volgens de website is de winkel inmiddels gesloten.

Oh dat wist ik niet eens. Tja hoe het er eigenlijk daar uitziet dat laten ze niet zien via Skype.

Dan ga ik andere zaken ook is goed bekijken, desnoods kan ook ze ook zelf bestellen via ruinemans.. werk in een dierenwinkel. Maar ben niet al te ethiousiast over ruinemans. En mag ze vast niet voor inkoops krijgen van mn baas.. en dan is ruinemans best duur met winkelprijzen..

Nog even antwoord op mn laatste vraag zou fijn zijn 🙂

Als antwoord op je laatste vraag:

Caridina garnalen (crystal red, crystal black, bijengarnaal etc) kunnen samen met NeoCaridina (vuurtjes, citroen, sakura) zonder te kruizen.

Bekijk anders voor aankoop nog even het kruisschema:
Kruisschema.gif

Mephisto00 zei:
ff vraagje hier, kan crystal red of black samen met Neocaridina cf. davidi var. Blue Fairy, `Blauwe Fee`? Begin net met garnalen, ben nog een leek 😛

Die kunnen wel samen maar vuurgarnalen en alle varianten van deze soort kweken normaal gesproken veel sneller dan de cr en b's waardoor er heel veel concurrentie in hun leefgebied is en dat doet de kweek van cr/b geen goed.

Oke Tnx denk t maar bij 1 soort houd, mooi schema trouwens tnx

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan