Wat is er nieuw

Garnalen maar welke soort is dit ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bono
  • Startdatum Startdatum
B

bono

Guest
Hallo allemaal
Ik heb al een tijdje 2 garnalen maar kleur is grijs/doorzichtig met zwarte stipjes.
Ze zijn vrij groot ongeveer 5 cm.
Nu is mijn vraag om wat voor soort het gaat. Ik kom er namelijk niet meer uit.

Kunnen jullie helpen ???
Foto 1 van heel dichtbij genomen met telefoon.
828295bono2006_0_82_20141223_00.jpg

Foto 2 is iets verderaf genomen met telefoon.
643123bono2006_0_82_20141223_00.jpg

Foto 3 op ware grootte genomen met telefoon.
475255bono2006_0_82_20141223_00.jpg

Alvast bedankt !

He top dank je Aquascraper ! Nu kan ik zijn thuis goed in orde maken. (ik dacht het zelf ook maar bij twijfel altijd navragen he. De meeste dachten namelijk bleu ferry garnaal. Maar hij is niet echt blauw ook.

Ik zie een Nep plant 🙁

2 Japonica's...zou er toch nog een paar bijkopen als ik jou was 🙂

ja voordat iedereen zijn woorden al klaar had staan !

Ik heb ze gehad en moesten in een tijdelijk bakje. Voor info heb ik hier gevragen wat voor soort het is, zodat ik juist de behoefte kan voorzien van deze dieren. Heb er inmiddels 12 en een bak vol stenen vele ECHTE plantjes etc dus men kan ook gewoon vragen: heb je al eens garnalen gehouden ? zo nee ik heb info voor je als je wilt. Dat voelt tenminste niet zo aangevallen. alsof je er niet goed voor bent. tjee wat een vriendelijkheid soms zeg. maar bedankt voor degene die het wel goed bedoelde en het goede antwoord hadden op mijn vraag.

Sommige mensen zijn wat kort en direct in hun reacties maar om daar nou gelijk zo van overstuur te raken... 😉
Ga er gewoon vanuit dat iedereen die een reactie plaatst op een bericht het goed bedoeld,zo leest een stuk tekst heel anders en hoef je je niet aangevallen te voelen want we zitten tenslotte niet op 1 of ander haatforum :juggle:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan