S
Sluiergoud
Guest
Goedemiddag allemaal,
na lang wachten eindelijk een apart bakkie voor mijn garnaaltjes.
nu doet zich nu en dan het volgende voor:
Ik heb een nanobakkie met wat garnaaltjes erin zonder deksel, nu vind ik afentoe de garnalen meters naast mijn bakje of op de kast. ze springen er dus uit. ik had momenteel een gup apart staan bij hun en die is er ook uit gesprongen veel te laat gezien dus helaas reddeloos verloren die gup. waterwaardes laten testen water is in orde. (getest bij de winkel en met een thuis setje teststrips) De garnalen doen het minder maar ik ben op deze manier wel al een aantal garnaaltjes verloren.
Visbestand:
7 Japonica's
1 citroengarnaal (waren er twee man en vrouw)
1 Crystal red (waren er ook meerdere nu nog maar een)
Met een luchtsteentje ingebouwde pomp en wat groen erbij
(en een verdwaalde marmer molly welke er altijd een beetje gewoon hangt gaat binnenkort weer terug naar de grote bak)
Bak afmetingen: SuperFish - iQube3 zwart
Afmetingen (L x B x H) 17 x 22 x 22 cm.
na lang wachten eindelijk een apart bakkie voor mijn garnaaltjes.
nu doet zich nu en dan het volgende voor:
Ik heb een nanobakkie met wat garnaaltjes erin zonder deksel, nu vind ik afentoe de garnalen meters naast mijn bakje of op de kast. ze springen er dus uit. ik had momenteel een gup apart staan bij hun en die is er ook uit gesprongen veel te laat gezien dus helaas reddeloos verloren die gup. waterwaardes laten testen water is in orde. (getest bij de winkel en met een thuis setje teststrips) De garnalen doen het minder maar ik ben op deze manier wel al een aantal garnaaltjes verloren.
Visbestand:
7 Japonica's
1 citroengarnaal (waren er twee man en vrouw)
1 Crystal red (waren er ook meerdere nu nog maar een)
Met een luchtsteentje ingebouwde pomp en wat groen erbij
(en een verdwaalde marmer molly welke er altijd een beetje gewoon hangt gaat binnenkort weer terug naar de grote bak)
Bak afmetingen: SuperFish - iQube3 zwart
Afmetingen (L x B x H) 17 x 22 x 22 cm.