Wat is er nieuw

Garnalen voederen

• Onderwerp starter Onderwerp starter David De Meulemeester
  • Startdatum Startdatum
D

David De Meulemeester

Guest
Hallo
Hoe voederen jullie garnalen?
Heb deze creatie zelf in mekaar gestoken en toch wel tevreden van, en heel handig..

3BEB2167-4DF7-4528-8217-100ADBC7538D.jpeg
6BFF7982-ADDA-4F1E-948D-B43543886330.jpeg
092FFBA2-308C-4268-9DFF-1C84F6E9C47A.jpeg

Ik gooi het er gewoon in, ze vinden het wel.

Ja het is handig maar ze nemen het voer toch mee de bak door en zoals Ton al zegt vinden ze het heel rap hoor. Ik zou het dan ook gewoon in de bak gooien.

Wat je wel vaker ziet is een glazen voederschaaltje er in, dan kunnen ze minder makkelijk met het voer aan de loop, anderzijds vindt ik dat juist zo leuk.

wel ik gebruik Tetracrusta menu en deze blijven anders drijven.. nu gaan ze echt hun voedsel halen op de plaats waar ik het op de bodem laat vallen en zie je ze smullen :thumbs:

Wat je wel vaker ziet is een glazen voederschaaltje er in, dan kunnen ze minder makkelijk met het voer aan de loop, anderzijds vindt ik dat juist zo leuk.

O dat heb ik ooit ook gedaan maar ze pakken voer tussen de poten en zwemmen er rap mee weg hoor.

De DKK voer ik gelet op hun beperkte zicht wel in een schaaltje maar mik het daarin dmv een spraybarbuisje.

Leuke bak!

Ik gooi het er gewoon in. Heb heel lang voederschaaltjes gebruikt maar ze haalde het er toch uit.

Mijn japonica garnalen halen zelf voer dat aan het oppervlakte drijft ,mooi om te zien hoe ze op hun kop zwemmen

Garnalen zijn echte struiners dus die vinden het overal wel hoor. Hier blijft ook een deel tussen de drijvers hangen en dat zie je ze er dan uitzoeken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan