Wat is er nieuw

Garnalen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ?!Aron!?
  • Startdatum Startdatum
?

?!Aron!?

Guest
Hallo
Ik heb een aqwaium van 60 cm
Heb 3 black mollys
En een gub
(Ik kweek gub)
Als ik ee garnalen bij doe gaat dat dan goed?

Ja,hoor. Zet er dan een 15-20 vuurgarnalen in.
Hoef jij je vissen niet meer te voeren.

het is Gup, met een p dus. 😉

Je hebt een bak met 3 planten, Mollie's die in een te kleine bak zitten en ook nog eens een zouttoevoeging wensen (op je foto zie ik namelijk de grote versie)

Garnalen houden van verstop plekjes en dat wordt dus niets.

Hmm jamer.
Adviszeren ze me dan niet goed in de aqwaium zaak?
Ze zijden dat ik gewoon black molly kan houd .
Kan het zijn dat er ook een soort mini molly bestaat?
Een soort black molly kon wel en de ander niet.

Jij kan toch ook lezen?
Zoek je black molly op. en kijk of het kan.

Black molly - Poecilia sphenops - Visaquarium

www.visaquarium.nl/vis/Poecilia-sphenops

De black molly is een kweekproduct. De kleur van gekweekte molly's beperkt zich al lang niet meer tot zwart. Wetenschappelijke naam is Poecilia sphenops.

Hallo aron,

Ik heb een aquarium van 1 meter met veel verstopplekjes. Toen ik er 25 garnalen inzette had ik de guppen gevoerd. Ik zette de garnalen erin terwijl de guppen nog aan het eten waren. Het werd een slachtpartij, 20 opgevreten, de andere 5 hadden geluk en konden zich op tijd verstoppen. Dus garnalen? Slecht idee. Oh en geloof de mijnheer van de dierenwinkel niet meteen, ga eerst maar googelen of hier vragen.

Kleine vorm met vooral Poecilia sphenops bloed. Kunnen in een bak vanaf 80cm. En een temperatuur van rond de 25 graden. Een zouttoevoeging is niet echt nodig.

Mannen
4937177768.jpg

Vrouw
eqSxRhdSeR5I0PtpcJN_lGbJuuGx_tr2.jpeg

Grote vorm ontstaan uit verschillende kruisingen. Er zit veel Poecilia velifera bloed in. Bakmaat minimaal 100cm, een temperatuur van rond de 27-30 graden. En een zouttoevoeging zijn wenselijk.

Man
eqSxRhdSeR5I0PtpcJN_lGbJuuGx_tr2.jpeg

Vrouw
k800p1120328fuk91.jpg

Beide vormen wensen een dieet met een hoog plantaardig gehalte. Guppenvoeders of beter malawivlokken zijn zeer aan te raden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan