Garnalenbak


Die zijn er ook zat te koop tweedehands gelukkig maar let heel goed op want zit ook heel veel troep tussen zoals bv met kapotte verlichting en/of veel krassen.
 
Seabait zei:
Die zijn er ook zat te koop tweedehands gelukkig maar let heel goed op want zit ook heel veel troep tussen zoals bv met kapotte verlichting en/of veel krassen.
Tja wellicht wordt het vervelend maar wederom met John het helemaal eens. ik kocht ook eens via MP een Aqua40 en daar aangekomen was het een en al krassen. Op de foto zie je dat vaak niet. Dus ik zou echt goed informeren hoe de staat van de bak is hoor.
 
Klopt,en je ook niet laten wijsmaken dat als de bak gevuld is de krassen niet meer te zien zijn bv.
En een kapotte lamp is nog wel te doen als de prijs van de bak goed is maar soms is het armatuur waar de lamp zelf in zit kapot en dan ben je bijna goedkoper met een nieuw bakje.
 
jessicapilon zei:
Seabait zei:
Die zijn er ook zat te koop tweedehands gelukkig maar let heel goed op want zit ook heel veel troep tussen zoals bv met kapotte verlichting en/of veel krassen.
Tja wellicht wordt het vervelend maar wederom met John het helemaal eens. ik kocht ook eens via MP een Aqua40 en daar aangekomen was het een en al krassen. Op de foto zie je dat vaak niet. Dus ik zou echt goed informeren hoe de staat van de bak is hoor.

Ja dat doe ik ook want ik vraag altijd waarom ze hem weg willen doen en wat hun prijs dan is want vaak kan je beetje daar aan merken of de bak nog goed is of niet en ik vraag altijd of ik hem vol mag zien.heb ik ook met paar bakken gedaan toen ik voor me gewoon bak ging kijken.
 
Sponsfilter!
voor garnalen is een sponsfilter heel handig want de jongen kunnen niet in het filter komen ook moet je daar wel eerst een luchtpompje voor hebben.
 
Bakje staat te draaien nu nog een winkel vinden die mij cr en cb kan leveren.
 
Zou ik even op marktplaats kijken, ben je veel goedkoper uit heb je het rechtstreeks van de kweker
 
Inuz zei:
Zou ik even op marktplaats kijken, ben je veel goedkoper uit heb je het rechtstreeks van de kweker

Helaas kan ik niemand bij mij in de buurt vinden.dus als iemand ze heeft of iemand kent die ze heeft laat het me alsjeblieft weten :) ik kom uit papendrecht
 
oh dat is jammer
nou als je misschien geduld hebt, dan kun je hier een oproepje plaatsen bij gezocht en eventueel ook op mp
 

Terug
Bovenaan