Wat is er nieuw

Gebruikte eheim filter tbv rio 180

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jpauliss85
  • Startdatum Startdatum
J

Jpauliss85

Guest
Hallo allemaal,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een gebruikt eheim filter voor mijn rio180, wat zou een goed filter zijn, op mp zijn er zo veel te vinden, dus als iemand een suggestie heeft voor een type wat goed en betaalbaar is( wil het proberen beetje goedkoop te houden, maar zou wel graag een kwalitatief goed filter kopen).

Ik zou bv een JBL 901 nemen. Die heb ik ook op de meterbak en voldoet prima. Ik zou wel een nemen die minimaal 3-4x de inhoudt doet. Netto hou je dan vaak ongeveer de helft over.

Eheim classic serie staat vaak op MP, dan heb je dus de classic 2215 nodig voor een bak van dit formaat. let er wel op dat je bij dit filter wel 2x dubbele kranen moet hebben (zowel voor pers als retourslang)

ook een Eheim pro/experience 250 volstaat

Eheim classic serie staat vaak op MP, dan heb je dus de classic 2215 nodig voor een bak van dit formaat. let er wel op dat je bij dit filter wel 2x dubbele kranen moet hebben (zowel voor pers als retourslang)

ook een Eheim pro/experience 250 volstaat

:thumbs:

Zelf onlangs ook overgestapt op de classic serie.

Als je een goed betaalbaar filter wil kun je voor een nieuwe JBL e901 of e902 kijken
Deze zijn nieuw bijna net zo duur als een Eheim 2e hands

De 2215 zou kunnen maar ik zou liever dan de 2217 nemen.

Ik denk dat ik toch ga kijken naar de jbl 902, lees hier veel goede verhalen over. Nu de vrouw nog even overtuigen...

Ik heb hier een Eheim professional 4 plus 350 draaien op een Juwel RIO 180 en dat bevalt goed.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan