M
Martijndk
Guest
Hoi Hoi
Ik ben eens benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over fotometers.na een aantal merken watertesten geprobeerd te hebben denk ik dat ik een fotometer aan ga schaffen omdat toch de kleuren moeilijk afleesbaar zijn.
Ik zie veel losse meters maar ik zoek eigenlijk een fotometer die alles kan.
Zoals bv de idip of nog beter de hanna.
Het kost wat geld maar dan heb je ook wat tenminste dat lijkt mij.
Ik wil mijn waterwaardes nagenoeg perfect hebben aangezien perfect niet bestaat.
Mijn rode planten worden groen en er komen gaten in dus te weinig ijzer en mangaan.
Dus wat is jullie ervaring en mening naar de fotometers, heb ik bv aan de idip genoeg of is er een waarde die hij niet kan en wel van toepassing is.
De Hannah kan zoals ik het heb gezien alles maar is dat ook zo.
Mvg en bedankt voor het meedenken.
Ik ben eens benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over fotometers.na een aantal merken watertesten geprobeerd te hebben denk ik dat ik een fotometer aan ga schaffen omdat toch de kleuren moeilijk afleesbaar zijn.
Ik zie veel losse meters maar ik zoek eigenlijk een fotometer die alles kan.
Zoals bv de idip of nog beter de hanna.
Het kost wat geld maar dan heb je ook wat tenminste dat lijkt mij.
Ik wil mijn waterwaardes nagenoeg perfect hebben aangezien perfect niet bestaat.
Mijn rode planten worden groen en er komen gaten in dus te weinig ijzer en mangaan.
Dus wat is jullie ervaring en mening naar de fotometers, heb ik bv aan de idip genoeg of is er een waarde die hij niet kan en wel van toepassing is.
De Hannah kan zoals ik het heb gezien alles maar is dat ook zo.
Mvg en bedankt voor het meedenken.