Geen bestelling ontvangen van Aquarium123


B

bertdelft

Guest
Aquarium vrienden.. ik had Aquarium Planten besteld bij Aquarium123 ..Ik denk lekker goedkoop ..bestelling niet gekregen krijg op geen enkele manier contact ..reageert ook niet op mail of whats app ook niet met de telefoon... Ik denk dat ik maar aangifte ga doen van oplichting of zo iets
 
en wanneer besteld ??
ze schrijven zelf.....
De stappen die wij nemen zijn:
-Niet mogelijk om bestellingen af te halen en/of langs te komen, we maken hierop geen uitzonderingen.
-we gaan 1x per week verzenden, op woensdagen gaan wij alle bestellingen versturen, bestellingen dienen dinsdag voor 17:00 binnen te zijn.
 
Heb je ook gelezen dat ze maar 1x per week gaan verzenden, en alleen op woensdagen?

edit: Jan was net ff voor :thumbs:
 
Wellicht spelen er opeens problemen met bv Corona mee en zelf zou ik even geduld hebben want deze zaak staat niet slecht bekend volgens mij. Wanneer heb je besteld?
 
Ik heb echt een hekel aan oplichters en zeker via het internet in deze tijden. Je moet daar ook vooral aangifte van gaan doen. MAAAAR geef bedrijven in deze hectische tijden wel even de kans om het allemaal te regelen.
 

Ik lees toch eigenlijk alleen maar positieve ervaringen dus ja wie weet speelt er iets wat nog niet bekend is en ik zou vooral met de huidige situatie even geduld proberen op te brengen.
 
Wanneer besteld?
Inderdaad versturen ze maar 1x per week en door het Corona gebeuren kan het een nog meer vertragen. Wel jammer dat ze niet reageren, hoe lang wacht je op reactie?
 
Ik kan mij voorstellen dat de klantenservice van verschillende bedrijven ook aan het overlopen is. Mensen hebben meer vragen dan antwoorden in deze tijden. :juggle:
 
Inmiddels heet Aquarium123 mijn geld terug gestort . voor mij nooit meer aquarium123 ..topic kan gesloten worden
 
Nou ja mooi dat het is teruggestort en hebben ze ook een reden opgegeven?
 
Volgens mij heb ik hier in het verleden ook al eens besteld. Vreemd. Ik zou wat opheldering waarderen, waar is het fout gegaan?
 
Man man man... In deze tijden een bestelling niet krijgen en dan op een forum gaan dreigen met aangifte doen van oplichting.

Sorry hoor maar dit vind ik wel heel erg kort door de bocht.

Voor wat het waard is, ik heb hier vaker besteld en voor de rest geen klachten.
 
Volgens mij heb ik hier in het verleden ook al eens besteld. Vreemd. Ik zou wat opheldering waarderen, waar is het fout gegaan?
Ik zou ook graag horen wat er nou allemaal gebeurd is en hoe de vork in de steel zit. Het lijkt nu een beetje alsof de fout bij Aquarium123 ligt..
 
Ik zal het even uit de doeken doen ..ik plaats een bestelling bij Aquarium 123 ik krijg netjes een mail dat de bestelling en de betaling ontvangen is
Verder helemaal niks meer. Ik ben bijna 2 dagen bezig geweest om Meneer Richard van Aquarium123 te pakken te krijgen
40 x gebeld geen reactie ,, een aantal mails gestuurd ..Geen reactie... 45 berichten gestuurd via whatsapp ..geen reactie (ik bijt mij er in vast)
Als Meneer Richard 1 x de moeite had genomen om even een klein berichtje via whatapp te sturen naar mij, zo van .. woensdag gaan we de bestellingen doen of zo iets
dat is 2 sec tijd dan was het oke geweest... uiteindelijk krijg ik als antwoord van Meneer Richard van aquarium123 dat hij niet in de gelegenheid was om te reageren
Tja was is dit voor onzin 2 dagen geen tijd om te reageren. donder op man, dan ben ik er helemaal klaar mee en voor mij nooit meer Aquarium123....en dat is het hele verhaal
 
Woaw Bert is 40x bellen, 45 berichten sturen via whatsapp en verschillende email versturen in twee werkdagen (2x 8 uur = 16 uur) tijd ook niet wat overtrokken? :rolleyes:

Je praat steeds over 'Meneer Richard', ik heb het idee dat je dit flauw bedoelt. Dat vind ik een beetje jammer.

Bovendien, als ik de website van Aquariumplanten123 open krijg ik direct groot in beeld te zien dat de bestellingen op woensdag verzonden worden. Is het ook niet aan jou om de teksten te lezen als je ergens een bestelling plaatst? Dat had je een hoop energie en negativiteit bespaard als ik het zo lees. Vervelend voor jullie beiden zeg.
 
Ik kan mij op zich wel voorstellen dat als ze alleen op woensdag sturen misschien ook alleen op woensdag open zijn. Vandaar dat je ook op woensdag een reactie krijgt...

Verder is het zo makkelijk als gewoon het bericht op de front-page van Aquarium 123 te lezen ipv. gelijk te dreigen met aangifte doen :sorry:
 
We kunnen wel van alles roepen en doen maar ja wellicht was er wel een goede reden dat de winkel niet kon reageren. Natuurlijk verwacht je de bestelde spulletjes snel te krijgen maar soms het iets net iets anders dan je hoopt. Soms is een beetje begrip dan ook wel op zn plaats maar dit meer in de algemene zin want wat hier aan de hand is geweest dat is niet bekend.
 
ja ja ja makkelijk lullen allemaal maar hoe vaak gebeurt het niet dat er webshops in in eens verdwenen zijn en toch nog de web pagina in de lucht hebben ???
gebeurt vaak dan ben je gewoon je geld kwijt .. en ik ben iemand die zich er dan in vast bijt en dan word het pas echt leuk .
En voor de rest lullen jullie maar lekker hier stelletje ouwe wijven ..ik heb ieder geval mij geld terug en daar gaat het om
 
Nou Bert ik ben blij dat jij je geld terug hebt maar misschien kun je wel een beetje op je taalgebruik letten want iedereen heeft enkel gereageerd met goede bedoelingen.
Soms denken mensen nu eenmaal anders over bepaalde zaken maar dan is respect nog wel op zijn plaats vindt ik.
 
Ik sluit mij bij John hierboven aan, alles is met de beste bedoelingen. We zijn hier immers om elkaar te helpen en advies te geven. Mijn opmerking was dan ook meedenkend bedoeld als in "zonde van je tijd, je had een hoop andere leuke dingen kunnen doen." Maar ook de twee reacties van jou hierboven vind ik wederom een bevestiging van je opgewonden gedrag. Voel je toch niet zo aangevallen het is allemaal hartstikke goed bedoelt hoor! :petjeaf:
 
Sorry, maar ik snap het wel een klein beetje. Wat is er nou voor moeilijks aan om ff tussendoor een Appje of een mail te beantwoorden? Daarvoor is Whattsapp en mail voor bedoelt. een kort berichtje terug en de klant is tevreden. want...de klant is altijd nog koning.
 
Sorry, maar ik snap het wel een klein beetje. Wat is er nou voor moeilijks aan om ff tussendoor een Appje of een mail te beantwoorden? Daarvoor is Whattsapp en mail voor bedoelt. een kort berichtje terug en de klant is tevreden. want...de klant is altijd nog koning.
Die "klant is koning" onzin is wat er voor zorgt dat een kleine winkel die door een pandemie op één dag open kan zijn slechte publiciteit krijgt omdat de klant niet het geduld heeft om de duidelijk aangegeven waarschuwing te lezen. Ik kan mij wel voorstellen dat het sowieso niet fijn is voor de eigenaar van aquarium123 om maar 1 dag per week te kunnen openen en inkomsten mis te lopen en dan moet je ook nog zoiets krijgen.

En zeker in deze tijden kan ik mij wel voorstellen dat er misschien iets was waardoor de eigenaar niet kon reageren. Een ziek familielid of iets dergelijks.



ja ja ja makkelijk lullen allemaal maar hoe vaak gebeurt het niet dat er webshops in in eens verdwenen zijn en toch nog de web pagina in de lucht hebben ???
gebeurt vaak dan ben je gewoon je geld kwijt .. en ik ben iemand die zich er dan in vast bijt en dan word het pas echt leuk .
En voor de rest lullen jullie maar lekker hier stelletje ouwe wijven ..ik heb ieder geval mij geld terug en daar gaat het om
En dan zo'n reactie... Ik dacht dat je overdreef toen je het over 45 berichten en 40x bellen in 2 dagen had maar het zou me nu niet eens meer verbazen.
 
Die "klant is koning" onzin is wat er voor zorgt dat een kleine winkel die door een pandemie op één dag open kan zijn slechte publiciteit krijgt omdat de klant niet het geduld heeft om de duidelijk aangegeven waarschuwing te lezen. Ik kan mij wel voorstellen dat het sowieso niet fijn is voor de eigenaar van aquarium123 om maar 1 dag per week te kunnen openen en inkomsten mis te lopen en dan moet je ook nog zoiets krijgen.
ja, de TS overdreef wel wat met al zn berichten en appjes.

Maar toch...ik neem aan dat, ook al heb je 1 dag in de week open, je toch wel ff tijd hebt of kunt maken om een berichtje te sturen.
maar goed. Ik ga dr verder niet op in. Ik heb mn mening gegeven.
 
ja, de TS overdreef wel wat met al zn berichten en appjes.

Maar toch...ik neem aan dat, ook al heb je 1 dag in de week open, je toch wel ff tijd hebt of kunt maken om een berichtje te sturen.
maar goed. Ik ga dr verder niet op in. Ik heb mn mening gegeven.

Ik weet niet hoe het leven van de eigenaar van Aquarium123 is, maar ik werk zelf 24 uur in loondienst en heb een eigen zaak er naast. Ik maak mezelf iedere dag verplicht 30 minuten vrij om alles te beantwoorden (en die kun je altijd wel vinden op een dag tenzij heftige privé situatie). Ook als ik op vakantie ben, dan beperk ik de werkzaamheden tot een minimum maar laat de klanten nooit wachten. En stiekem in de huidige tijd met de telefoons heb ik het meerendeel al op het (loon)werk geregeld voor ik überhaupt thuis kom.

Echter vind ik het ook overdreven om direct je beklag te doen, maar dat is natuurlijk tegenwoordig ook erg makkelijk en we zijn als consument ook erg verwend. Vaak wordt door mensen 1, max 2 bezorgdagen geaccepteerd. Hoe vaak ik bestellingen krijg om half vijf die dan nog vandaag met de post mee moeten (die komt hier om 5 uur). Ja doei, dan bestel je maar eerder. En nog gepikeerd zijn dat het niet is gelukt.

Voor allebei valt wel iets te zeggen met de huidige informatie: Aquarium123 moet actiever zijn met zijn klantenservice; Bert moet meer geduld hebben en zeker niet zulke toon aanslaan. Zeker in deze tijd waar ondernemers vaak ook iets anders aan hun hoofd hebben. Twee dagen vind ik niet dusdanig lang, wacht eens een dag of vijf. Daarna mag je wel gaan zeuren vind ik.
 
begin van de week een bestelling gedaan bij aquarium123. Vandaag binnen gekregen.

Over en uit
 
Aquarium vrienden.. ik had Aquarium Planten besteld bij Aquarium123 ..Ik denk lekker goedkoop ..bestelling niet gekregen krijg op geen enkele manier contact ..reageert ook niet op mail of whats app ook niet met de telefoon... Ik denk dat ik maar aangifte ga doen van oplichting of zo iets
Als je je zo gedraagt als jij doet; hoef je ook niet te openen met 'aquarium vrienden' hoor... Mijn hemel wat een topic is dit..
 
Volgende keer maar bestellen bij Aquarium12345678910. Oftewel, eerst even tot 10 tellen en mensen in deze bijzondere tijd even de tijd geven om uit te vinden hoe de dingen die altijd zo gewoon waren nu geregeld moeten worden. We moeten ons allemaal aanpassen, het leven is niet meer zoals het was.
 
Tja als Ts inderdaad zoveel mails weet ik wat voor andere rommel verstuurd heeft kan het best zijn dat de provider van 123aqaruim heeft in gegrepen door de het adres van de spammer te blokkeren.
En niet meer als terecht lijkt me.
Voortaan even adem halen Ts voor dat je zulke dingen doet houd de boel leuk a.u.b. voor je zelf en de ondernemer.

Zelf al meerdere bestellingen bij deze zaak gedaan nooit geen problemen gehad.
 

Terug
Bovenaan