Geen idee of ik me ooit al voorgesteld had


B

Blop

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Martine, 28, wonende in Breda. Sinds een jaar of wat heb ik verschillende aquaria.

Sinds zaterdag ben ik in het blije bezit van een juwel vision 450, wat dan ook de reden is dat ik besloten heb om hier weer wat actiever te worden.

Daarnaast heb ik een 60 liter bak met daarin Sebastiaan de blauwe florida kreeft, en nog eventjes een 100cm juwel-geen-idee-wat met daarin een grote familie ancistrussen (die nog over moeten naar de vision).

Ik hoop een hoop van jullie allemaal te kunnen leren!
 
Klopt, maar de afgelopen tijd (tijden) bijna niets mee gedaan. Ik heb een hele poos erover gedacht om alle aquaria de deur uit te doen, maar nu toch maar weer een slag groter overnieuw begonnen. Aquariumwater kruipt waar het niet gaan kan zullen we maar denken ;)
 
(Weder) Welkom op het Aquaforum, Martine! Leuk dat je de hobby weer hebt opgepakt!
 
Klopt, maar de afgelopen tijd (tijden) bijna niets mee gedaan. Ik heb een hele poos erover gedacht om alle aquaria de deur uit te doen, maar nu toch maar weer een slag groter overnieuw begonnen. Aquariumwater kruipt waar het niet gaan kan zullen we maar denken ;)

Goede keuze;)
 
Welkom!:zwaai: (Ik zeg welkom, tegen iemand die al langer dan ik op het forum zit.:stars::D:D;))
 

Terug
Bovenaan