Gel voor bellentellerCo2


Ed62

Well-known member
Lid geworden
23 augustus 2022
Berichten
114
Leeftijd
75
Ik hoorde van iemand dat er een soort gel op de markt zou zijn voor in de bellenteller. ( dit ipv van water)
ivm met de magneetklep. (In de nacht staat de Co2 nl uit)

Het water verdwijnt dan uit de bellenteller en moet dan dus regelmatig bijgevuld worden.

is er iemand die hier iets van af weet en er dus ervaring mee heeft.
 
Helaas Ed,
vind je hier niks over op internet?
 
Mss vind je hier je antwoord

 
Helaas Ed,
vind je hier niks over op internet?

wel vluchtig gekeken maar nog niet echt iets gevonden.
het is ook nog niet belangrijk. Maar bij afwezigheid moet ik de achterwacht hierover inlichten.:oopss:
 
Of je maakt zo’n bellenteller (cola flesje)

1674676561474.jpeg


Misschien niet zo mooi, maar deze heb ik nog nooit bijgevuld.

Groeten,

Leopard
 
Ik hoorde van iemand dat er een soort gel op de markt zou zijn voor in de bellenteller. ( dit ipv van water)
ivm met de magneetklep. (In de nacht staat de Co2 nl uit)

Het water verdwijnt dan uit de bellenteller en moet dan dus regelmatig bijgevuld worden.

is er iemand die hier iets van af weet en er dus ervaring mee heeft.
Glycerine zoek je
 
Ik had die naam inderdaad gehoord maar nog niemand gehoord die daar echt ervaring mee gehad had.
Ik heb het geprobeerd maar vond het geen succes.

De stroperigheid is afhankelijk van de temperatuur en ik denk daarmee ook het aantal bellen per minuut.
Misschien had ik de bellenteller te vol gedaan maar de glycerine kwam bij mij in de slang boven de bellenteller terecht. Ik heb verder niet geëxperimenteerd.

Vervolgens de CO2 slang boven de bellenteller erg lang gemaakt, zodat ik als ik bij vulde, de bellenteller tig keer kon kon bijvullen zonder de slang te vervangen.
 
Ik heb het geprobeerd maar vond het geen succes.

De stroperigheid is afhankelijk van de temperatuur en ik denk daarmee ook het aantal bellen per minuut.
Misschien had ik de bellenteller te vol gedaan maar de glycerine kwam bij mij in de slang boven de bellenteller terecht. Ik heb verder niet geëxperimenteerd.

Vervolgens de CO2 slang boven de bellenteller erg lang gemaakt, zodat ik als ik bij vulde, de bellenteller tig keer kon kon bijvullen zonder de slang te vervangen.
Hai Nicole,

bedankt voor deze reaktie. Ik denk dat ik er dan gewoon niet aan ga beginnen.

maar was het een gel of glycerine
 
Ik had nog een beetje transparante olie staan die je gebruikt om je keuken snijplank te voeden. Na een jaar nog even vol als in het begin. Let ook even op de afdichting goed wordt gemonteerd op je bellenteller !
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed62
Mijn snijplank heeft geen mond, dus waar voed je die mee? :LOL:

Maar baby olie zou ook moeten werken
Niet iedereen kent de Nederlandse taal even goed, maar google even op "hout voeden", is een hele normale uitdrukking hoor. :unsure: Maar inderdaad ongeparfumeerde babieolie werkt ook.
 

Terug
Bovenaan