Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb al een tijd endler guppen. maar tot mn verbazing heb ik nu opeens 3 gele endler gupjes erbij zwemmen. wat kan ik hier het beste mee doen? hoe komt dit?
Van guppen weet ik dat ze met 1 paring tot een paar keer toe jongen kunnen werpen doordat ze het sperma opslaan. Bij endlers is dit mss ook wel zo. Wellicht hebben jouw endlers bij andere vissen gezeten en komen hier de gele vissen vandaan?
er is niks veranderd of wat dan ook aan het aquarium. zitten alleen garnalen bij. ze zijn volledig geel en ze zijn nog niet groot genoeg om te zien of het een mannetje of vrouwtje is. wat kan ik er het beste mee doen?
sorry dat ik deze vragen stel. maar krijg ik dan geen mengelmoes? of de gele apart zetten want ik vind de grijze vrouwtjes met de gekleurde mannetjes toch echt mooier denk ik