Wat is er nieuw

Gelijk in de vijver of eerst groeien?

Kjell..

Well-known member
Lid geworden
15 maart 2017
Leeftijd
30
Wij zijn druk bezig met de tuin en als het goed is komt er deze zomer nog een mooie vijver in. Wordt een vijver van minimaal 1500 liter. Hier komen dan een paar goudvissen in.

Nu zijn de meeste visjes in de winkel nog zo klein! Ik vroeg mij af of jullie die visjes gelijk in de vijver gooien. Of dat ik ze beter in een aquarium of specikuip nog even binnen kan houden tot ze wat groter zijn?

Zou ze gelijk in de vijver ZETTEN> en zorgen dat er geen reiger bij kan.

Kunnen gelijk de vijver in hoor.

Of als je vijver klaar is voor bewoners hier een oproep plaatsen dat er mooie goudvissen welkom zijn. Zijn vele die met goudvissen in hun maag zitten en dan heb jij meteen al wat grotere versies. Wel oppassen dat je niet ernstig vergroeide neem maar dit zie je ook vaak in LFS. Kijken naar ogen dat die in verhouding zijn van lichaam. Geen hele grote ogen op of in het visje.

Ik weet niet waar TS vandaan komt maar ik wil wel een paar vijvergoudvissen afstaan voor het goede doel

EEn vijver van 1500 liter. Die is dan snel vol, als iedereen er vissen in zet.

EEn vijver van 1500 liter. Die is dan snel vol, als iedereen er vissen in zet.

Ja die zal snel vol komen. Ts zal aanbiedingen genoeg krijgen maar is wel win win voor TS en de goudvissen. Als TS beetje snugger is eerst foto s vragen en zelf bezorgen. Wel zo gemakkelijk en heeft ze meteen wat gezonde, grotere exemplaren. Bij tuincentrum of LFS moet je ook maar afwachten wat je mee krijg. Ik had bij koi dealer meteen gratis wat karperluis mee gekregen 😡

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan