Wat is er nieuw

geophagus altifrons

• Onderwerp starter Onderwerp starter DePlantenMan
  • Startdatum Startdatum
D

DePlantenMan

Guest
was benieuwd of deze samen kunnen dus de vraag is kunnen kardinaal tetra,s en roodneuszalmjes bij de geophagus altifrons.

Kunnen is een groot woord, bedenk wel dat ze zo'n 20-30 cm halen en dat een kardinaal echt wel in de mond past en dat ze er misschien niet op jagen kan maar als ze de kans hebben zullen ze niet twijfelen.

Denk dat ook zelfde verhaal geld voor je roodneuszalm (al zullen die minder makkelijk ten prooi vallen door drukke heen en weer zwemmen)

Je hebt een grote bak op het oog zo te zien als je aan G. altifrons denkt 😉

~ Ivo

Nee niet echt ivo maar in de toekomst wil ik 2 grote Aquariums 1 voor discusvissen,kardinalen,corydoras,en roodseuszalmpjes,marmerbijzalmjes en een kleine apistogramma soort. De andere voor Microgeophagus altispinosa,Geopagus altifrons, Hypselecara temporale,en Uaru amphiacanthoides. en nog een wat kleine bak van bijvoorbeeld 150x50x50 voor een grote groep Rasbora espie van 60 st (zijn super leuke vissen ) corydoras panda,Rasbora galaxy en ringbandsnoekjes. Maar over een jaar of 5a7 hoop ik een eigen huisje te hebben. Heb er al een nieuwe spaar rekening voor aangemaakt speciaal voor later voor Aquariums. Als ik vakantie geld krijg of over uren gaat naar die rekening 🙂

Weet niet waarom je dan het onderwerp hebt aangemaakt als het toekomst plannen zijn misschien handig lekker te chatten met iemand in plaatst van topic aanmaken? en zo te horen duurd dat nog wel een paar jaar. Maar denk aan 200 cm + voor deze vissen gezien ze toch wel met 5 en liefst meer gehouden moeten worden, Ideaal is het niet ze te combineren met kardinalen dat het goed kan gaan kan, maar kan ook fout gaan.

Al heb je nu antwoorden gekregen en meer valt er ook niet echt over te zeggen

Ik had de vraag gesteld omdat ik het graag wou weten en ik zag een filmpje op joutube van die combi dus ik was gewoon benieuwd dat het kon of nie

@mss,

Beter dat hij er een topic voor opend! Of hij zijn plannen nu doorzet of niet, iemand anders kan er ook iets aan hebben. Iets waar een forum op is gebaseerd...

Vragen op voorhand is iets wat wij moeten aanmoedigen en niet afzeiken!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan