Gepassioneerde beginner.


W

Wesleymha

Guest
Goedemorgen.

Wesley, 29, vader van een kleine van 2 en man van een toffe vrouw.

Kom uit Vlissingen en zoals de titel zegt ben ik een gepassioneerde beginner in de awua wereld.

Wat als een 'leuk dingetje' begon (grote vaas met 1 goudvis erin, i know heel verkeerd!) Is uitgegroeid tot een leuk bakje op het aanrecht, sponsfiltertje, 4 neontetras, garnaaltjes en 2 algeneters. Aangekleed met leuke plantjes en drijfplanten en de bak is en blijft kraakhelder. Ik ben trots!

Nu hebben wij een kale wand van ongeveer 3 meter waar haaks (met grote tussenafstand) een keuken eiland van 1,2m breed staat. Nu willen wij tegen deze muur een groot aquarium plaatsen (minimaal 1,2m breed, wellicht breder als het uitkomt) maar we willen het zo goed mogelijk doen.

De reden waarom ik me aanmeld is omdat ik al enige tijd (2-3 maanden) aan het verdiepen ben in zoutwater aquaria, maar niet een heel duidelijk beeld heb wat er nou precies voor nodig is buiten de standaard inrichting.

Onder andere deze vraag zal ik wel stellen op de plaats waar dat moet en dus niet hier!

Groetjes
 
De reden waarom ik me aanmeld is omdat ik al enige tijd (2-3 maanden) aan het verdiepen ben in zoutwater aquaria, maar niet een heel duidelijk beeld heb wat er nou precies voor nodig is buiten de standaard inrichting.
Heel veel geld :D

Maar welkom.
 

Terug
Bovenaan