D
Deleted member 22453
Guest
Ik ben op zoek naar een soort van magneetstrip voor aan het meubel. Om scharen en pincets e.d. aan op te hangen.
Heeft iemand een tip?
Heeft iemand een tip?
Wilde je dit al aangeven, maar je was me voor, maar met een optie nog een RVS stripje bij kopen bij de bouwmarkt van een paar cm breed en lang.
Na het gebruik heel goed afdrogen dan want voor je het weet roest de boel.het blijft hangen geen rvs dus,
https://rvsblog.nl/is-rvs-magnetisch/het blijft hangen geen rvs dus,
Magneetjes voor een paar euro via tante Ali en alles plakt als een malle, kan gooien wat ik wil☺️Ingenieus 😁 niet te hard met het deurtje gooien nou 😁
Bedankt voor de link👍 Dit vermoeden had ik al. Kan me niet voorstellen dat ze onderwater gereedschap van regulier metaal maken.
Mooie bestelling bij supermagneten.nl geweest denk?
Rvs is wel degelijk magnetiseerbaarhet blijft hangen geen rvs dus,
Nope…tante Ali.Mooie bestelling bij supermagneten.nl geweest denk?
RVS staat voor RoestVrijStaal.🙂😉Na het gebruik heel goed afdrogen dan want voor je het weet roest de boel.
Roest Vast Staal.RVS staat voor RoestVrijStaal.🙂😉
Je bent me voor.Rvs is wel degelijk magnetiseerbaar
Ik heb het vergelijkbaar opgelost een tijdje geleden. Zelfs mijn grootste pincet van 40 cm blijft prima zitten.
En Chinees rvs heet RzVS, roest zeker vast staalRoest Vast Staal.
Kan nog steeds roesten.
Oh.Roest Vast Staal.
Kan nog steeds roesten.
Deze neodymium magneetjes plakken super goed. Erg tevreden ook.Je bent me voor.
Ik heb het vergelijkbaar opgelost een tijdje geleden. Zelfs mijn grootste pincet van 40 cm blijft prima zitten.
Zal alleen uit zichzelf niet snel gebeuren. Meestal gaat het mis bij “kruisbesmetting”. Magneetje vastzetten met een schroef die wel roest bijvoorbeeld.
Contactcorrosie!Zal alleen uit zichzelf niet snel gebeuren. Meestal gaat het mis bij “kruisbesmetting”. Magneetje vastzetten met een schroef die wel roest bijvoorbeeld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.