G
gerritn
Guest
Hierbij een update van mijn meterbak. Voorheen had ik een gezelschap aquarium maar begin dit jaar omgetoverd naar een Malawi cichlidenbak met alleen saulosi's er in. Na alle hulp en info die ik de laatste tijd hier heb gehad voel ik me toch verplicht om hier wat meer actief te zijn.
Even de techniek:
Aquarium:
Dubai 100 met meubel
Filters:
Eheim 2224 700 l/per uur
Eheim 2026 950 l/per uur
Verlichting:
1x Rgd 12,96 w kitelight
1x smd 12,96 w kitelight
1x 50 cm 9 w zelf gesoldeerde led strip warm wit
Led controller
Hydor Koralia Nano stromingspomp
Er zitten op dit moment 14 saulosi's. Daarvan is er 1 hier geboren en groot geworden zonder opgegeten te worden. Heb nu even 1 foto maar zal morgen er een aantal bij doen. En morgen gaan we ook een Dennerle Nano Cube 30l scoren en zal daar een volledige verslag van gaan posten
De kwaliteit is niet zo best van de foto, maar morgen maak ik ze met de d3200 dus dan volgt beter materiaal.
Even de techniek:
Aquarium:
Dubai 100 met meubel
Filters:
Eheim 2224 700 l/per uur
Eheim 2026 950 l/per uur
Verlichting:
1x Rgd 12,96 w kitelight
1x smd 12,96 w kitelight
1x 50 cm 9 w zelf gesoldeerde led strip warm wit
Led controller
Hydor Koralia Nano stromingspomp
Er zitten op dit moment 14 saulosi's. Daarvan is er 1 hier geboren en groot geworden zonder opgegeten te worden. Heb nu even 1 foto maar zal morgen er een aantal bij doen. En morgen gaan we ook een Dennerle Nano Cube 30l scoren en zal daar een volledige verslag van gaan posten
De kwaliteit is niet zo best van de foto, maar morgen maak ik ze met de d3200 dus dan volgt beter materiaal.