geschikt killi bakje?


jdjfish

Well-known member
Lid geworden
14 juni 2012
Berichten
569
uZVfQoZoOiktvtkr8Lfr_FTAUTO_huXl.jpeg


beste aquarianen,

sinds kort drastisch mijn visbestand aangepast, ik heb nu een harem killi gardneri
1m/2 vrouw
en 7 afrikaanse lichtoogjes denken jullie dat dit een geschikt bakje is voor dit bestand en zou ik misschien nakweek kunnen verwachten ? Graag tips of opmerkingen!

ps bakkie is 60cm ongv. 54 liter

groet, jdjfish
 
Ik vind 'm geschikt :thumbs:

De gardneri is bij mijn weten een plantenlegger, dus wat fijnbladige planten kunnen helpen.

~ Ivo
 
Goed om te weten ivo of masha zou javamos ook helpen denk je?
 
Mooi bakje voor je killi's! En javamos zou zeker helpen als substraat. Men gebruikt er ook wel een kwast van breigaren voor.
 
Thanks voor de tip! Dacht misschien nog wat takjes of bladeren op de grond ?
 
En dan krijg je hopelijk een keer dit :)


942417_0_82_img_0438.jpg



Jonkiesssssss!!! Ik heb er ooit 18 gekregen van een koppel :)

Zo grappig...ze komen namelijk niet tegelijk uit...sommige zijn al redelijk op maat...terwijl anderen nog wat klein zijn ...

have fun!!
 
Aquariaan1967 zei:
Zo grappig...ze komen namelijk niet tegelijk uit...sommige zijn al redelijk op maat...terwijl anderen nog wat klein zijn ...
en daarin zit ook altijd een risico toch? Dat de groteren de kleineren opeten. Of geldt dat wel voor o.a. Aphyosemions maar niet fundulopanchax?

jdjfish zei:
Thanks voor de tip! Dacht misschien nog wat takjes of bladeren op de grond ?
Kan, lekker natuurlijk :)

~ Ivo
 
Ziet er goed uit. Kans is groot dat sommige jonkies gewoon gaan opgroeien in de bak. Genoeg schuilplaatsen zo te zien.
Haal eens wat rode muggelarven bij je LFS.
Werkt dit niet dan kun je altijd met een kweekmop gaan werken en de eitjes uitvangen.
 
Rode muggenlarven voer ik geregeld thnx voor de tip
 

Terug
Bovenaan