Geslacht Antennebaarsjes


RicardoDimm

Well-known member
Lid geworden
17 april 2019
Berichten
70
Leeftijd
30
Kunnen jullie mij helpen om het geslacht te bepalen van mijn Antennebaarsjes?
Ik heb ze gekocht als koppeltje, maar zie dat bij 1 van de 2 de kleuren wegvallen, wat een oorzaak van stress kan zijn.

Soms zie ik de 1 achter de ander aangaan. Zijn het wellicht 2 mannetjes?
sll54ff60b781.jpg
z59t4gf60b781.jpg
 
Deze variant is zover door gekweekt dat je dat niet meer kan zien.
 
Ga lekker populair lopen doen joh
 
Ga lekker populair lopen doen joh
Beetje kinderachtige reactie. Het was niet rot bedoeld, maar gewoon een normale vraag.

Iemand op Reddit kon het geslacht wel bepalen door de uiterlijke kenmerken. Jouw “advies” is dus niet meer nodig ;)
 
Wat Raoul zegt klopt wel en ik heb vaker gehoord dat door het doorfokken het vaak lastig is om te bepalen. Daarom had ik me er ook nog niet aan gewaagd.
 
Beetje kinderachtige reactie. Het was niet rot bedoeld, maar gewoon een normale vraag.

Iemand op Reddit kon het geslacht wel bepalen door de uiterlijke kenmerken. Jouw “advies” is dus niet meer nodig ;)
Ben benieuwd wat het dan zijn en waaraan je dat kan zien? Vind die op de 2de foto wel heel mooi
 
Het zijn mooie visjes maar het kan aan mij liggen maar ik vindt ze mager als ik ze vergelijk met foto s op internet. Dit is toch de Electric Blue?
 
Klopt John, en ook vaak zijn de heren groter als de dames, (is mijn ervaring) en heeft de man hogere rugvin....maar dat kan er ook uit gekweekt zijn.
De rode vlek is bij een Electric blue dame lastig te zien.

Een blue van het net :
ram.png
 
Iets meer voeren dus? Ik voer ongeveer 2 keer in de week diepvriesvoer.
Kan daar de mindere kleur ook vandaan komen? (1e foto)
 

Terug
Bovenaan