Wat is er nieuw

geslacht ramerezi

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bov
  • Startdatum Startdatum
B

Bov

Guest
Hallo kan iemand mij vertellen van welk geslacht deze ramerezi's zijn? Ik heb ze gekocht als koppel maar twijfel ernstig of het niet gewoon mannetjes zijn.
bvd.Bo
PHP:

Je foto's zijn nog niet zichtbaar Bo.

Wel kan ik op voorhand al vertellen dat een 'koppel' kopen zo goed als altijd veel te kort door de bocht is. Een man en vrouw bij elkaar zetten is nog zeker niet meteen een koppeltje (denk aan mensen).

Waarom denk je dat het misschien beiden mannetjes zijn, aan de hand van hun gedrag of omdat ze gelijken?

~ Ivo

PS: nog even over het toevoegen van foto's: http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1011307

Hoi,de foto's krijg ik op een of andere manier niet toegevoegd probeer ik straks nog een keer eerst even aandacht voor de Kids 🙂
Waarom ik denk dat het 2 mannetjes zijn is Door gedrag en een hoop gelijkenissen volgens mij is het enige verschil op de rugvin de voorste vinstralen zijn bij de 1 een stuk langer dan bij de ander en hij/zij is een stuk groter dat zijn wel kenmerken van het mannetje volgens mij.
Dank voor je reactie vast ik probeer dadelijk nog een keer de foto's erop te zetten

We wachten dat maar af.
Een verlenging in de rugvin kunnen vrouwtjes ook hebben. Niet zo extreem als mannen trouwens. Zie je blauwe iriserende vlekjes in de zwarte stip op het lijf? Bij nakweek lijkt dat een kenmerk van vrouwtjes te zijn.

~ Ivo

Ik krijg op de 1 of andere manier de foto's niet kleiner om op het forum te zetten. Bij de kleinste zie ik wel een donkere vlek met een beetje blauw idd maar bij de grotere is het niet echt een donkere plek,mischien toch wellicht een mannetje en een vrouwtje!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan