Gevraagd: info over deze beauty


Scalari

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2009
Berichten
1,153
Leeftijd
65
Locatie
Gorredijk
De man die deze aanbiedt heeft geen idee, hij dacht een L nummer, ja daar kom je verder mee, not
Wat is het voor een merk, jongentje of meisje, wat doet hij/zij, en héééél belangrijk hoe groot wordt hij en wat eet deze ?

$_86 (1).jpg


$_86.jpg


Alvast bedankt voor de antwoorden
 
Dat is een broertje van mijn Henry!

Zoals Nicolientje al zei, een Ancistrus cirrhosus, wordt 12 cm.
 
Dat is een broertje van mijn Henry!

Zoals Nicolientje al zei, een Ancistrus cirrhosus, wordt 12 cm.


Heeeeeey Badje !!

Begint ergens op te lijken achterwand is bijna klaar :love: maar wat een monnikenwerk zeg, en dat 24 uur drogen iedere keer.. pffffffff



Dus de chiropractor kan dus makkelijk mee naar de grote bak (300 l.) straks
De verkoper wil 5 euro voor het beestje, is dat niet te weinig (achterdochtig als ik altijd ben)

Dat bestand gaat worden
4 x maan
11 keer diamant zalmpje
2 witte (nog klein 3 cm) ancistrus
Een handvol kuhli's stuk of 7
En ook zo iets aan Japonica

de rest incl. betta man en vrouw gaan in de Home60
 
De verkoper wil 5 euro voor het beestje, is dat niet te weinig (achterdochtig als ik altijd ben)
Ach het is maar net wat de gek er voor geeft. Het kweken van Ancistrus is erg eenvoudig dus bij hobbykwekers kom je er genoeg tegen. Ik heb er zelf zo'n 100 in de aanbieding en zie ze in mijn omgeving soms gratis weg gaan maar niet van dit formaat. Dus als jij het een leuke vis vindt dan is die 5 euro natuurlijk prima.
 
Ah kijk, nouja ik dacht half en half zoiets van is dit niet wat te goedkoop, maar prima prijsje dus
 
Mooie beestje! Tegenwoordig zie je steeds vaker de longfin variant van deze vis maar ik vind zelf de 'natuurlijke' variant, wildkleur zoals jij hem hebt het mooist.

Ter vergelijking, ik zie dat @Nicolientje-W voor deze ancistrus soort (wel kleiner denk ik) het symbolische bedrag van 1,- vraagt. En waarschijnlijk alleen om serieuze kopers aan te trekken. Anyway, mooie aanwinst.
 
Mooie beestje! Tegenwoordig zie je steeds vaker de longfin variant van deze vis maar ik vind zelf de 'natuurlijke' variant, wildkleur zoals jij hem hebt het mooist.

Ter vergelijking, ik zie dat @Nicolientje-W voor deze ancistrus soort (wel kleiner denk ik) het symbolische bedrag van 1,- vraagt. En waarschijnlijk alleen om serieuze kopers aan te trekken. Anyway, mooie aanwinst.
Mooie vis, Martin! Ik heb een dame van dezelfde soort, had er ook een man van, maar mevrouw lustte 'm rauw:devilish:. Bessie is nu dus weduwe, maar ze doet het goed, is 13 cm lang, bijna handtam en ik vind haar prachtig.
 
Mijn A. cf. cirrhosus vrouwtje is als ik me niet vergis inmiddels mijn langst levende vis, ik schat dat ze bijna 10 jaar is, en ongeveer 10 cm lang.
En ik vind haar nog steeds leuk.
Vrij goede algeneter ook, hoewel het ècht wel een omnivoor is, vooral levend voer wordt gretig aangevallen.
Naar mijn persoonlijke mening is dit een aanwinst voor elke bak die er groot genoeg voor is.
Ik vind de jouwe een mooi exemplaar, dus zeker die 5€ waard!
 
Mijn eerste ancistrusdame Japie was geen cirrhosus, maar een onbekende soort, 11 cm lang. Ze is vorig voorjaar overleden, 18 jaar oud. Mijn grote Pleco Teuntje was zo'n 16 jaar oud. Het schijnt dat harnasmeervallen vaak rond de 15 jaar oud worden.
 

Terug
Bovenaan