M Mascha&Ivo Guest 10 juli 2016 #2 De term 'pleco' is nogal nietszeggend. Met weten of 'ie eronder valt of niet (als dus al duidelijk is wat een 'pleco' is) ben je dus niks wijzer. Wel is het duidelijk een soort uit de familie Loricariidae.
De term 'pleco' is nogal nietszeggend. Met weten of 'ie eronder valt of niet (als dus al duidelijk is wat een 'pleco' is) ben je dus niks wijzer. Wel is het duidelijk een soort uit de familie Loricariidae.
B Bertus † Guest 10 juli 2016 #4 Denk een Ancistrus. geel. Heb ik er ook nog wel een paar van. Hoe groot is hij nu? Ancistrus word 16-17 cm. Pleco ong 35 cm.
Denk een Ancistrus. geel. Heb ik er ook nog wel een paar van. Hoe groot is hij nu? Ancistrus word 16-17 cm. Pleco ong 35 cm.
algeneter12 Well-known member Lid geworden 11 april 2012 Berichten 2,203 Leeftijd 23 Locatie Boxtel 11 juli 2016 #5 Hij heeft rode ogen als ik het goed zie dus een of andere albino variant van de ancistrus. De meest voorkomende is Ancistrus cf cirrhosus.
Hij heeft rode ogen als ik het goed zie dus een of andere albino variant van de ancistrus. De meest voorkomende is Ancistrus cf cirrhosus.