F
Frank1994
Guest
Ik ben van plan het ��n en ander om te gooien wat betreft mijn gezelschapbakjes. Wil van drie naar twee gezelschapsbakken, dus er zullen een aantal vissen moeten vertrekken, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies ga doen...
In ��n van mijn Juwel Rekord 800 (80x30x40) wil ik het volgende:
- 6 Blue Moon Platy's
- 6 Zwaarddragers
- 4 jongvolwassen ancistrussen
- 4 Corydoras Aeneus Albino
- +/- 15 Kardinaaltetra's
- 3 Waaierhandgarnalen
In mijn Juwel Korall 60 (60x30x30) wil ik:
- 10 Black Mollies
- 6 Wagtail Platy's
- 5 Corydoras Trilineatus
Nu zit ik nog met een school van +/- 15 vuur tetra's (Hyphessobrycon Amandae). Zitten op dit moment tijdelijk in een Tetra AquaArt (30 liter), maar dit is helaas niet geschikt als permanent onderkomen.
Ik zou het erg jammer vinden als deze leuke visjes moeten vertrekken, maar ik denk dat het wel erg veel wordt als ik deze bij mijn Rekord 800 in doe. Wat is jullie mening?
Verder heb ik nog een Fluval Edge (23 liter) met Japonica's en wat jong grut en de AquaArt waar ik mijn vuurtjes en de Sulawesi slakken in wil houden. Daarnaast nog een Juwel Rekord 800 met de Lamprologus Similis, dus ook daar geen mogelijkheden.
Alle genoemde vissen zwemmen hier al rond, dus ben niet van plan nieuwe vissen aan te schaffen.
De levendbarenden zullen natuurlijk voor nageslacht zorgen, maar het is niet de bedoeling de groepen uit te breiden. De kleintjes die het overleven (wat over het algemeen gelukkig vrij weinig zijn) zullen een nieuw tehuis krijgen!
Op- of aanmerkingen zijn welkom! 😉
In ��n van mijn Juwel Rekord 800 (80x30x40) wil ik het volgende:
- 6 Blue Moon Platy's
- 6 Zwaarddragers
- 4 jongvolwassen ancistrussen
- 4 Corydoras Aeneus Albino
- +/- 15 Kardinaaltetra's
- 3 Waaierhandgarnalen
In mijn Juwel Korall 60 (60x30x30) wil ik:
- 10 Black Mollies
- 6 Wagtail Platy's
- 5 Corydoras Trilineatus
Nu zit ik nog met een school van +/- 15 vuur tetra's (Hyphessobrycon Amandae). Zitten op dit moment tijdelijk in een Tetra AquaArt (30 liter), maar dit is helaas niet geschikt als permanent onderkomen.
Ik zou het erg jammer vinden als deze leuke visjes moeten vertrekken, maar ik denk dat het wel erg veel wordt als ik deze bij mijn Rekord 800 in doe. Wat is jullie mening?
Verder heb ik nog een Fluval Edge (23 liter) met Japonica's en wat jong grut en de AquaArt waar ik mijn vuurtjes en de Sulawesi slakken in wil houden. Daarnaast nog een Juwel Rekord 800 met de Lamprologus Similis, dus ook daar geen mogelijkheden.
Alle genoemde vissen zwemmen hier al rond, dus ben niet van plan nieuwe vissen aan te schaffen.
De levendbarenden zullen natuurlijk voor nageslacht zorgen, maar het is niet de bedoeling de groepen uit te breiden. De kleintjes die het overleven (wat over het algemeen gelukkig vrij weinig zijn) zullen een nieuw tehuis krijgen!
Op- of aanmerkingen zijn welkom! 😉