Gezocht Australië biotoop voor foto's


AquaInfo

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
2,228
Locatie
Zwaag
Website
aquainfo.nl
Voor een artikel in het blad " Houden van Vissen " ben ik op zoek naar iemand met een Australi� biotoop aquarium, inclusief Regenbogen en grondeltjes. Het liefst niet te ver van Hoorn af....tot een uurtje rijden of zo. Heb je zo'n aquarium of ken je iemand die zo'n aquarium heeft dan hoor ik het graag!

De foto's worden door mij gemaakt, uiteraard krijg je ook zelf een kopie voor eigen gebruik.
 
Sorry, heb wel regenboogvissen en gondeltjes, maar geen biotoop
 
Ik ben van de zomer in Australi� geweest en ik kan je wel wat vertellen over hoe riviertjes en dergelijke er daar uitzien? Ik heb niet echt veel foto's van de riviertjes, heb er voornamelijk ingezwommen en daar kan mijn camera niet zo goed tegen ;). Wat me opviel was dat er regenboogvissen in thermische poelen met een watertemperatuur voorkwamen van 34/36!! graden! Ook in snel stromend water zag ze ze veel. Ik heb ook heel veel mogurnda soorten gezien. Ik ben niet zo bekend met regenboogvissen dus welke soorten er daar voorkomen kan ik je niet vertellen... Het was trouwens in the Northern Territory. ;)
 
Wij zijn net terug uit Australie :)
Ik heb o.a. gesnorkeld in Lake Eacham, google daar maar eens op, zit ook vol met regenbogen...

Kon btw niet op tegen duiken bij het great barrier reef ;)
 
frankv46 zei:
Wij zijn net terug uit Australie :)
Ik heb o.a. gesnorkeld in Lake Eacham, google daar maar eens op, zit ook vol met regenbogen...

Kon btw niet op tegen duiken bij het great barrier reef ;)

Dat geloof ik graag.... :p
 

Terug
Bovenaan