Glasdikte


ray79

Well-known member
Lid geworden
6 maart 2010
Berichten
207
Leeftijd
44
Locatie
hengelo
Ik heb een vraag als ik een aquarium 65 cm met een waterhoogte van 60 cm ,is het dan veilig om glas van 10mm te gebruiken?
 
Ok het lijkt mij zo dun, dus het is veilig om 10 mm te nemen ? Dat werd mij in een offerte gezegd namelijk.

Heeft iemand ervaring met nicksaquaria.nl ?
 
Laatst bewerkt:
Nick beetje lastige communicatie
Ok maar zijn zijn aquariums met kap en meubel een beetje goed? Kan er weinig over vinden
Heb je evt nog andere bouwers waar ik een vrijblijvende offerte kan aanvragen. Van wolferen heb ik al
 
Mijn aquarium komt bij de Maanvis vandaan.
Aquarium van Richard is via Verduin Cichliden besteld.
Beide ietsjes duurder maar wel mooie kwaliteit
 
Ok bedankt zal daar ook eens een offerte aanvragen ,nou zit ik nog met 1 ding ik heb een offerte binnen gekregen maar daar wordt hij van spaanplaat gemaakt, is dat voor een aquarium wel de juiste soort hout? En juwel led kast wat voor soort hout is dat ook spaanplaat?
 
Welke maten heb je verder in gedachten?
Mijn bak staat op aluminium frame en is verder met glas en kunststof afgewerkt.
 
Ik zit te denken aan 120x90x60wh
Zit ook te kijken voor een langere bak maar daar ben ik nog niet uit.
 
Nee niet vn 90 diep

Zit ook te kijken naar 100x100x60wh
 
Stuur je wensen ook eens op naar aqualife.
Deze hebben mijn aquarium gemaakt en ben daar erg tevreden over.
 
Diamond maakt ook mooie bakken. Deze viel bij mij af omdat alles via de dealer moet.
Bij aqualife kon ik gewoon tijdens de bouw binnen lopen. Vind rechtstreeks contact toch wat fijner.
 
Hier ook Aqualife, daar kan je op de site een pagina invullen met alle gewenste maten en extra's. Mss niet de goedkoopste, maar zeker kwaliteit en kennis van zaken. Heeft ook zeer sterke referenties.
Mijn aquarium is ook op maat gemaakt op een stalen frame, draai regeling voor waterpas zetten en kunststof bekleding.
 

Terug
Bovenaan