T
Tommass
Guest
Hallo,
Na een zeer lange tijd weg te zijn geweest, zee aquarium te hebben gehad en daarna bedenken wat ik wilde, heb ik weer discussen.
Nu heb ik 9 jonge dieren gekocht bij een kweker.
2 Santarem
3 Marlboro red
1 Kobalt Blue
1 Blue Diamond
1 Briliant Turquoise
1 Snake Skin Red
Mijn bak is een Trigon 350 Liter, met een bioloog van 50 liter.
Water is nagenoeg perfect (heb al eerder discussen gekweekt).
PH 6,4
No2 0
No3 0
GH 6
KH 6
chloor is iets hoog 0,8
Ammoniak is ook iets te hoog, net flink gevoerd.
Echter heb ik een probleem en wil daar nu echt van af! De kweker heeft me een beetje geholpen maar werkt niet echt.
Ze hebben glazige ogen en zijn allemaal donker gekleurd. hangen scheef en dicht op elkaar. heb op aanraden van de kweker 2 keer een kuur van Sera toe te dienen. Baktopur direct, pillen in het water.
Volgens de kweker zou het een bacterie zijn, hun vinnen rafelde en ogen werden melkglas achtig, Nu groeien de vinnen terug. Echter eten ze niet echt.
2 marlboro red zijn mega klein, die zullen het mee hebben genomen.
Is er iets wat ik nog kan doen? temperatuur zit op 31 graden, de blue diamond, kobalt, santarem en briliant eten wel goed en gulzig.
Heb haast geen bijvissen, 1 koppel Apistogramma viejita Super red en 2 L340.
Heeft iemand een oplossing waardoor ze gaan eten? Zodat ik ze weer gezond krijg... zijn nu 7 cm groot en wil ze graag goed hebben.
Na een zeer lange tijd weg te zijn geweest, zee aquarium te hebben gehad en daarna bedenken wat ik wilde, heb ik weer discussen.
Nu heb ik 9 jonge dieren gekocht bij een kweker.
2 Santarem
3 Marlboro red
1 Kobalt Blue
1 Blue Diamond
1 Briliant Turquoise
1 Snake Skin Red
Mijn bak is een Trigon 350 Liter, met een bioloog van 50 liter.
Water is nagenoeg perfect (heb al eerder discussen gekweekt).
PH 6,4
No2 0
No3 0
GH 6
KH 6
chloor is iets hoog 0,8
Ammoniak is ook iets te hoog, net flink gevoerd.
Echter heb ik een probleem en wil daar nu echt van af! De kweker heeft me een beetje geholpen maar werkt niet echt.
Ze hebben glazige ogen en zijn allemaal donker gekleurd. hangen scheef en dicht op elkaar. heb op aanraden van de kweker 2 keer een kuur van Sera toe te dienen. Baktopur direct, pillen in het water.
Volgens de kweker zou het een bacterie zijn, hun vinnen rafelde en ogen werden melkglas achtig, Nu groeien de vinnen terug. Echter eten ze niet echt.
2 marlboro red zijn mega klein, die zullen het mee hebben genomen.
Is er iets wat ik nog kan doen? temperatuur zit op 31 graden, de blue diamond, kobalt, santarem en briliant eten wel goed en gulzig.
Heb haast geen bijvissen, 1 koppel Apistogramma viejita Super red en 2 L340.
Heeft iemand een oplossing waardoor ze gaan eten? Zodat ik ze weer gezond krijg... zijn nu 7 cm groot en wil ze graag goed hebben.